Annons:
Etikettbarnlängtan
Läst 3670 ggr
Allumania
2018-02-19 21:03

Tänkte bara berätta

Efter en paus på kanske 3,5år från Gravid.ifokus är jag tillbaka. Har försökt koncentrera mig på att njuta av min "barnlöshet" till fullo. Göra "idiotiska" saker och haft riktigt nice time med min Festman. För ett år sedan gick vi till läkaren och förklarade vårant barnlöshets dilemma. (En andra gång) Då vi ej togs på allvar senast gjorde vi ett Spermie prov på egen hand privat och gav det åt läkaren. Nu togs vi på allvar. Spermie antalet var lågt, vi viste "var skon klämde". Efter lite utredningar, undersökningar och blodprov blev vi kallade till ivf/icsi. Jag började med inj. I mitten av Januari varefter det plockades ägg. 9ägg, varav bara 3 var mogna varav 1 befruktades. Återföreningen gick fint. Jag tog gravidotets test 12.2 och är gravid för första gången någonsin. Nu hoppas vi över allt annat att våran räka vill leva och bli stor. Tills dess tar jag det lugnt. Gör mindre idiotiska saker och njuter av att få uppleva plusset på stickan.

Annons:
BlackNo1
2018-02-19 21:15
#1

Så himla roligt! Grattis! 🤗

RoxannaS
2018-02-19 21:41
#2

Välkommen tillbaka! Och stort grattis! När har du bf? :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Allumania
2018-02-19 21:49
#3

#2 vet ej ennu. Oktober/November skiftet. Läkaren får räkna ut när jag ultras nästavecka :)

mollyt
2018-02-20 06:23
#4

Grattis och välkommen tillbaka!

RoxannaS
2018-02-20 09:40
#5

#3 Spännande! :D här är de sep/oktober denna gången. :D Hoppas de går vägen för er <3


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Fridaaaa
2018-02-20 17:21
#6

Håller tummarna! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
SimsBrooke
2018-02-26 19:22
#7

Grattis =) Här kommer det en bebis i början av november =) Jag håller tummarna för dig =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: