Annons:
Etiketthälsa
Läst 1526 ggr
SuperLimm
2/5/18, 5:36 PM

Baddräkt

Jag är i stort behov av nya badkläder då min baddräkt börjar bli för liten om magen. Jag hittar ingen som jag kan tänkas gilla. Det ska gå att hoppa, dyka och simma med den utan att den riskerar att åka av eller vara allmänt störande med en massa snören och liknande. Den enda jag hittar som kan funka har U-rygg, vilket innebär att axelbanden kommer att åka ner så den går också bort. Just nu är jag mest inne på en så kallad tankini, som ett linne med ett par bikinitrosor till. Min erfarenhet av bikinitrosor i simhallen är att dom åker av. Så helst ska dom ha snöre i midjan men jag hittar inga såna för gravida. Så därför undrar jag Nu, finns det fler än jag här inne som simmar regelbundet och vad har ni på er då? Har ni någon erfarenhet av Så kallad tankini? Fladdrar den mycket när man simmar?

Mvh Linn

Annons:
Aleya
2/5/18, 6:06 PM
#1

Tankini skulle inte jag våga hoppa i om jag ska vara ärlig. Kan fladdra. Jag skulle fästa banden med en gummisnodd så att det sitter eller att du syr fast som en del av en bikini som du inte använder bakom U:et. Så slipper du fundera på att banden åker ner.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

SuperLimm
2/5/18, 8:36 PM
#2

#1 ja men det skulle man ju kunna göra! Den baddräkten med U-rygg kostade inte heller så mycket. Tack för tipset :)

Mvh Linn

Aleya
2/5/18, 8:44 PM
#3

#2 berätta gärna om det blev bra och funkade bra. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: