Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 5400 ggr
F.lex
2/2/18, 5:49 PM

Bruna flytningar v.37

Tjena! Har senaste veckan mått allmänt dåligt. Känt mig febrig, svag i kroppen, ont i huvudet, yr osv. Var hos BM idag och hon noterade högre blodtryck vilket är konstigt på mig då jag brukar ha lågt. Hon funderade om det kunde vara havandeskapsförgiftning och bokade en tid nästa vecka för en till koll hos henne. MEN TILL FRÅGAN När jag kom hem på em såg jag brun/rosa flytningar i trosskyddet. Hade mensvärk på morgonen men i magen, ner i benen (brukar ha i ryggen när jag har mens) som kommit och gått smått under dagen. Sammandragningar har jag nästan varje gång jag reser mig, anstränger mig, hostar etc sen länge tillbaka… Kan detta vara tecken på förlossning, slempropp eller är det inget konstigt?

Annons:
RoxannaS
2/2/18, 6:13 PM
#1

Du har inte haft sex nyligen? Troligtvis är det bara en liten åder som brustit. Men är du orolig så ring och rådfråga förlossningen. Hellre en gång för mycket än för lite. Gå på magkänslan. :) Lycka till!


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Sarah
2/2/18, 7:36 PM
#2

Slemmisen kan se ut som blodblandade flytningar.

Sarah
2/2/18, 7:37 PM
#3

Och om sammandragningarna börjar göra ont, tillsammans med de blodblandade flytningarna så hade jag antagit att förlossningen kommer dra igång, ring förlossningen eller din bm för en koll.

Roxie
2/3/18, 11:11 PM
#4

Min förlossning började med bruna flytningar, dagen innan bebis föddes.

// Sofia

F.lex
2/4/18, 10:12 AM
#5

Har inte haft sex på några dagar eftersom att jag mår så kasst och har så ont. Ringde till förlossningen och hon sa att det inte är jätte konstigt, jag behövde inte komma in men skulle höra av mig om jag blev orolig eller de blev nå förändringar på bäbisens rörelser. Håller alla tummar och tår för att förlossningen ska starta tidigare haha, graviditeten har vart/är en brutalt tuff period.

RoxannaS
2/4/18, 1:51 PM
#6

Du får hålla oss uppdaterade. :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
F.lex
2/5/18, 10:30 AM
#7

Jag var in till förlossningen igår och gjorde en CTG kurva, allt såg jätte bra ut. Dom kollade även vattnet och sa att jag hade mycket. Ska tillbaka in ikväll för att få ett tillväxtultraljud och se så bäbisen är i den storlek den "ska" vara :)

RoxannaS
2/5/18, 11:09 AM
#8

Vad spännande! Skönt att de ser bra ut än så länge. :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: