Väntar barn

BF juli 2018

2018-01-13 14:55 #0 av: LaSadie

Såg ingen annan tråd för BF i juli så tänkte att jag startar en om det är fler här som kommer få barn i juli :) Jag har BF 17 juli efter en lyckad IVF behandling. Så glad över att den stannade då jag fick missfall i juli efter min första insättning.

Anmäl
2018-01-13 15:27 #1 av: emmaaaa

Grattis till er :D

Jag har också bf i juli, tror den 24de :) ultraljud på måndag och detta är min andra graviditet (har också 2 missfall i bagaget), spänannde med ett syskon men samtidigt skrämmande haha.

Anmäl
2018-01-14 17:18 #2 av: mollyt

Underbart TS, stort grattis!

Anmäl
2018-01-14 17:31 #3 av: Chimay

Grattis till er båda!

Har också BF i Juli,  28 blev de ändrat till när jag gjorde KUB-test innan jul. har inga barn sedan tidigare och har precis fyllt 35 så är överviktig. så är små spänd över hur de hela skall gå. en så länge har jag knappt fattat att jag är gravid, behövde 7 test för att verkligen fatta.( Plussade på alla...)

Anmäl
2018-01-15 09:21 #4 av: Millan90

Jag har bf 27 juli än sålänge ska in på ultraljud den 22 jan och är så nervös för det, tänk om det inte finns nåt där 😩 har ju inte direkt märkt av nåt av min graviditet och det syns ju inget än och så har man läst om massa saker som inte gör oron värre 😭🔫 kan inte sluta tänka på det, och hur förkrossad am skulle bli om dom inte ser nåt!
Så samtidigt som jag är så fruktansvärt nervös så längtar jag tills den dagen så jag kan få ett svar så jag slipper gå här med alla dessa tankar 😂

Anmäl
2018-01-18 12:10 #5 av: LaSadie

Hur håller man sig lugn under spökveckorna =D tror jag har kommit in i dom nu då jag mår bättre. Trött ja, men jag kan äta utan problem och brösten är inte lika ömma som innan, men jag har inte ökat i vikt och magen har inte riktigt växt sen svullnaden lade sig. Tre veckor kvar till RUL...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.