Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 827 ggr
Maya94
1/1/18, 8:02 PM

Mensen

Hej, jag har inte fått min mens på 2 månader och nu har jag haft ägglossning i 3 dagar. Och min mens är alltid regelbunden kommer alltid den 25:de varje månad. Men nu fick jag den inte november eller december och jag har gjort gravidtest men det visar negativt. Jag och min pojkvän vi vill skaffa barn och håller på för fullt ;) Vad är det som händer? Gravid eller mensen på väg

Annons:
molam
1/1/18, 8:13 PM
#1

visar grav test Negativt föreslår jag att du gör ett hos barnmorskan eller köper ett annat test, vet inte vilket du använt, men Clearblue ska vara bra.

Annars, har du varit mycket stressad på sistone? är du väldigt över-/underviktig? Dessa saker kan utesluta mensen

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

RoxannaS
1/2/18, 11:47 AM
#2

Hur vet du att du har haft ägglossning i 3 dagar? Om du vet att du haft det nu nyligen så är du ju troligtvis inte gravid än i alla fall. Det kan vara stress. Oro. För mycket önsketänkande om att vilja bli gravid så kroppen kan spela dig ett spratt. Rekommenderar absolut inte clearblue med teststräck. Skulle köpa det digitala i så fall. Dem ger utslag alldeles för ofta på kemiska graviditer. (De vill säga graviditeter som inte blir en graviditet för den avslutas så pass tidigt att den knappt hinner börja).


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
mollyt
1/5/18, 10:13 AM
#3

Jag skulle också rekommendera ett digitalt test. Det finns ju orsaker som gör att kroppen kan hoppa över mens, övervikt eller undervikt till exempel. Gör ett digitalt test och ring barnmorska och få en kontroll tycker jag. Lycka till!

Upp till toppen
Annons: