Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 5298 ggr
suur
12/24/17, 11:05 PM

Blödning ägglossning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Här är en lite halvt orolig kvinna 🤪 Har ägglossning idag enligt min ägglossningskalender . Men nu har jag lite rosa flytningar och mensvärk . Har inte haft det innan och sluttade för någon månad sedan med preventivmedel . Borde jag vara orolig ?! Tacksam för svar 😊💕 Varning för äckelbild !!

Annons:
Tjeja
12/25/17, 12:42 AM
#1

Man kan blöda lite i samband med ägglossning.  När äggen lossnar så är det för att en äggcysta brister. Har den vuxit sig tillräckligt stor och innehåller mycket vätska kan det både göra ont, vätska och blöda. 

Tycker det du visar på ditt papper ser mer ut som flytning efter en sprucken cysta än mens så spontant tror jag det du upplever är helt normalt bara kanske inte så jättevanligt att man pratar om när det händer. De flesta uppfattar nog det bara som en flytning och reagerar kanske inte ens på om den är lite rosa.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

suur
12/25/17, 1:31 AM
#2

Åh, tack så jätte mycket fr ditt svar! Nu kan jag sova utan att vara orolig över det ! :)

Missmagi
12/25/17, 8:39 AM
#3

Nej var inte orolig så där har jag haft många gånger utan att det är nå fel. Med mensvärk plus liten blödning. Inget ovanligt. :)

Upp till toppen
Annons: