Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 1940 ggr
Litethjärta
2017-11-30 19:05

Nidblödning?!

Dag 10 efter ägglossning fick jag mensvärk, gick på toa och fick ljusrosa blod på pappret. Senare hade det bara kommit lite brunt i bindan. Sen höll det på att komma ljrött blod i 3 dagar inte alls som min mena brukar vara! Inga klumpar och ljusrött och luktade inget! Brukar vara mycket på en gång och klumpar! Fast jag har inte fått något plus! Någon som varit med om samma sak och plussat sent? Tack för svar!

Annons:
RoxannaS
2017-12-01 07:38
#1

Det kan vara en nidis, mellanblödning, bristning i ett litet blodkärl eller vad som helst. De är svårt att svara på. Men om de är en nidis så innebär de att ägget precis har fäst. Och de kan ta ett tag innan du producerar tillräckligt med hormon för att tester ska känna av det. Ha inte för bråttom med att testa. 14 dagar efter ÄL brukar vara en bra guideline. Då de kan ta mellan 3-10 dagar från ägglossningen tills ägget vandrat ner och fäst, först då så börjar kroppen producera hcg. Sen gäller de att komma upp i en mängd hcg som testet kan känna av. Så vänta några dagar till och testa igen med morgon urinen. Lycka till och hoppas du får din vilja igenom hur den än är. <3


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Litethjärta
2017-12-01 08:41
#2

Tack för svar! Vill mer än gärna bli gravid. Förlorade vårat barn för 1 år sedan. Nu har det gått 7 dagar sedan blödningen startade. Så jag borde vänta 1 vecka till?

RoxannaS
2017-12-01 09:17
#3

#2 Har du regelbunden mens?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Litethjärta
2017-12-01 09:37
#4

Nej det vill jag inte påstå.

Litethjärta
2017-12-01 09:41
#5

Vi kör med ÄL test. Känner av när ÄL börjar komma.. så blödningen började 10 dagar efter posetivt ÄL test.

RoxannaS
2017-12-01 10:35
#6

Okej. Så hur långt efter positiva ÄL testet är du?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
Litethjärta
2017-12-01 10:44
#7

1 vecka. Är inställd på att jag inte är gravid.men man hoppas ju innerst inne ❤️

RoxannaS
2017-12-01 11:31
#8

Ah men då är de ju inte kört ännu. En vecka till kan du hoppas i alla fall :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: