Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1831 ggr
Sparven88
2017-11-29 20:27

Väckt ur drömmen.

Hej! Jag måste bara få dela med mig av en dröm jag hade imorse.. som vanligt ringde klockan första gången 6.40 och då snoozar jag alltid till 6.50. Lyckades somna om ordentligt och började då drömma. Jag drömde att jag skulle iväg på cellprov, och jag och min sambo var väldigt sena. Trots det mötte han en gammal bekant som han skulle stå å tjata med en stund. Jag var jättestressad, men tillslut kom vi in i väntrummet. I nästa sekvens sitter jag på en brits och läkaren säger att de ville passa på att göra ett ultraljud innan de gör cellprovet.. (till saken hör att jag är gravid, vilket jag också var i drömmen) I drömmen blev jag jätteglad för att jag skulle få se att allt var okej med Bebis, och sköterskan klickade ut en klick kall gel på magen. Precis när läkaren ska ta och sätta ultraljudsmaskinen (ja.. vad heter det egentligen?) på magen, hon var kanske två cm ifrån magen så ringer klockaset och jag vaknar och blev såå arg för att jag inte fick se Bebisen. Det är ju nu jag kan börja undra om hjärnan vet hur många minuters spelrum den har att skapa en dröm på. Nej, jag vet att det inte är så. Men lite lustigt att vi i drömmen hann med att prata med sambons kompis. Hade vi skyndat oss, hade vi kanske hunnit ;p Nåväl, jag får hålla mig till tåls några veckor till innan Ultraljudet! ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: