Annons:
Etikettallmänt
Läst 839 ggr
Surpan
11/14/17, 8:17 PM

Massa kusiner

Jag måste få skryta lite för jag är så glad! Idag kom sonens första kusin!! Och imorgon kommer en till… och på torsdag kommer en tredje!! Det är så himla häftigt med en stor familj. Men jag kan säga att man är himla nervös nu de här dagarna…! Ja jäklar, tre stycken. Vilken grej. :)

/Surpan

Annons:
Aftonstjärna
11/14/17, 8:51 PM
#1

Vad roligt! 😊

[Kijsen]
11/14/17, 9:09 PM
#2

Wow! Så många efter varandra. Häftigt! Hur har alla lyckats få till det samtidigt? Haha

Surpan
11/14/17, 9:47 PM
#3

#2 väldigt häftigt! Två var beräknade med tre dagars mellanrum och en kom lite tidigt nu igår av bara farten (beräknad slutet av december). Vår son är ju 8 månader så det var väl dominoeffekt från honom. ;)

/Surpan

Surpan
11/15/17, 6:16 PM
#4

Nummer 2 är här och nu väntar vi bara på den tredje… Herregud, att vänta ut tre förlossningar är en riktig mardröm. Jag har ont i huvudet och kan knappt äta. Det hjälper inte heller att det inte gått så bra för de två första. Nu hoppas vi trean kommer enkelt och smidigt.

/Surpan

[Thiah]
11/16/17, 6:38 AM
#5

Här väntas kusinerna i januari. Äldre syskonen är det cirka 6 månader mellan och nu får yngre kusinerna ännu mindre. Så skoj.

Surpan
11/16/17, 7:12 AM
#6

#5 gud vad roligt! Vi hoppas det inte bli lika nära mellan eventuella småsyskon. ;) Trean kom igårkväll så det blev två på samma dag!

/Surpan

Annons:
jackiejohn
11/16/17, 8:32 AM
#7

Här ska familjen också utökas! Men det blir närmre sommaren. Första kusinen som mina barn får, ska bli så kul :)

Surpan
11/16/17, 8:38 AM
#8

#7 Vad roligt! Att få barnkusiner är det häftigaste sen jag själv fick barn! :)

/Surpan

Upp till toppen
Annons: