Allmänt om graviditet

Massa kusiner

2017-11-14 20:17 #0 av: Surpan

Jag måste få skryta lite för jag är så glad!

Idag kom sonens första kusin!! Och imorgon kommer en till... och på torsdag kommer en tredje!! Det är så himla häftigt med en stor familj. Men jag kan säga att man är himla nervös nu de här dagarna...!

Ja jäklar, tre stycken. Vilken grej. :)

/Surpan
Medarbetare på Hår iFokus

Anmäl
2017-11-14 20:51 #1 av: Aftonstjärna

Vad roligt! 😊

Anmäl
2017-11-14 21:09 #2 av: Kijsen

Wow! Så många efter varandra. Häftigt! Hur har alla lyckats få till det samtidigt? Haha

Anmäl
2017-11-14 21:47 #3 av: Surpan

#2 väldigt häftigt! Två var beräknade med tre dagars mellanrum och en kom lite tidigt nu igår av bara farten (beräknad slutet av december).

Vår son är ju 8 månader så det var väl dominoeffekt från honom. ;)

/Surpan

Anmäl
2017-11-15 18:16 #4 av: Surpan

Nummer 2 är här och nu väntar vi bara på den tredje... Herregud, att vänta ut tre förlossningar är en riktig mardröm. Jag har ont i huvudet och kan knappt äta. Det hjälper inte heller att det inte gått så bra för de två första. Nu hoppas vi trean kommer enkelt och smidigt.

/Surpan

Anmäl
2017-11-16 06:38 #5 av: Thiah

Här väntas kusinerna i januari. Äldre syskonen är det cirka 6 månader mellan och nu får yngre kusinerna ännu mindre. Så skoj.

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Sajtvärd på Gravid.ifokus.se

Anmäl
2017-11-16 07:12 #6 av: Surpan

#5 gud vad roligt! Vi hoppas det inte bli lika nära mellan eventuella småsyskon. ;)

Trean kom igårkväll så det blev två på samma dag!

/Surpan

Anmäl
2017-11-16 08:32 #7 av: jackiejohn

Här ska familjen också utökas! Men det blir närmre sommaren. Första kusinen som mina barn får, ska bli så kul :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.