Annons:
Etikettallmänt
Läst 5944 ggr
Rebeccca91
11/2/17, 8:24 PM

Hur pålitlig är nub teorin ?

Jag blev inbjuden i en grupp på fb där folk gissar kön enligt nub teorin från ultraljudsbilder från vecka 12-13, jag la då ut min bild där och fick gissningar på en liten pojke direkt. Nu undrar jag hur pass pålitlig teorin är och om det finns någon här som gissat utifrån teorin och haft rätt ? Jag ska göra RUL om 2 veckor så då får jag äntligen veta förhoppningvis 😁

Annons:
[Smulan_88]
11/2/17, 8:38 PM
#1

Det är bara en teori, och de som sitter och gissar är vanliga Svensson människor som har en 50/50 chans. Så mer gissning än sanning. Det finns SÅ oerhört många teorier och ibland kan det bli väldigt intressant när två teorier motsätter varandra. Det är ju vad det är oavsett ;) 51% chans att det är en pojk och 49% chans att det är en flicka. Men lite spännande är det så klart. Själv testade jag ett bikarbonat test, skall teorin, nubb, och övervägde ett rödkåls test + de olika befruktningskalenderna (men de sa olika, så den ena hade ju rätt). Vet att mitt snar är luddigt, men man blir allt som oftast inge klokare med en teori.

Ceciliaolucifer
11/3/17, 7:53 AM
#2

På ett sådant forum sa många att jag väntade en flicka enligt nub. Men det var en pojk :)

[Thiah]
11/3/17, 8:00 AM
#3

Med tanke på att inte ens ett UL gjort av proffs behöver vara 100% så skulle jag inte sätta mycket pengar pp alla teorier som finns. Fast dom är ändå roliga :)

Rebeccca91
11/17/17, 8:07 AM
#4

Nub teorin stämde, det var en liten pojk där inne i magen 😃

Rebeccca91
11/17/17, 8:07 AM
#5

:D

Upp till toppen
Annons: