Annons:
Etikettkänsliga-situationer
Läst 1934 ggr
Missmagi
10/28/17, 8:18 AM

Å nej :( :(

Igår kväll och denna morgon har jag haft ont i min bebis mage, mer ont än vad jag haft tidigare. Allt har flytit på. Jag har haft alla symtom man ska ha, jag har även kollat att bebisen ligger rätt och hjärtat slår och så. Idag är jag i v 10 nu och alla symtom är borta, magen gör ont som mensvärk. Och igår kväll såg jag brunt på pappret. I morse kom även lite blod. Jag orkar inte med fler missfall, jag har redan haft flera st och jag orkar seriöst inga fler. Behövde nog bara skriva av mig lite.

Annons:
BlackNo1
10/28/17, 9:08 AM
#1

Så himla tråkigt! :( Kramar till dig!

[Smulan_88]
10/28/17, 11:36 AM
#2

Får du tillskott på levaxin? Endel kan behöva det för att behålla graviditeten. Ring Mvc snarast och kolla upp för att undvika om lillbebis fortfarande ”håller i sig”. Håller tummarna att allt går bra!!! Kram kram

Missmagi
10/28/17, 3:32 PM
#3

Jag har testat sköldkörtelhormon och de e normala värden. Å fy nu kom det ännu mera blod. Jag var och kollade precis men dom kunde inte säga varför jag blödde. I övrigt såg se bra ut.

RoxannaS
10/28/17, 3:34 PM
#4

#3 Var du in och kollade med ultraljud?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Missmagi
10/28/17, 4:57 PM
#5

Ja. Jag ringde och kollade först om det var lugnt att jag kom. Fick komma in på en gång så dom var snälla. Ja hjärtat tickade och pyret hade växt. Fick nyss en rijält blodklump när jag gick på toa så blev rädd igen.

Förväntansfull
10/28/17, 5:21 PM
#6

Åh hoppas att allt går vägen, är ju skönt att ha fått se hjärtat slå men förstår din oro ändå :/

Annons:
BlackNo1
10/28/17, 6:00 PM
#7

Åh, jag håller tummarna för dig, hoppas den lilla stannar kvar!

Missmagi
10/28/17, 6:25 PM
#8

Å tack va snälla ni e ❤

RoxannaS
10/28/17, 6:34 PM
#9

Men om du har sett att fostret lever, så bör de vara lugnt, även om de kommer klumpar och sådant nu, de kan ju vara att du haft en tvillinggraviditet och de är tvillingen som kommer ut av någon anledning. Du kan även blöda av helt andra skäl, men har du kollat läget så låter de ju lovande. SÅ jag håller tummarna för att min teori stämmer. ❤️


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Missmagi
10/28/17, 6:42 PM
#10

De kan ju oxå vara att man e så skör i slemhinnorna. Men oron finns där när man har många missfall bakom sig. Denna plåga :(

Sparven88
10/28/17, 8:23 PM
#11

Skickar en styrkekram och håller mina tummar! 🍀

[Thiah]
10/28/17, 8:24 PM
#12

Jag har blött med klumpar båda graviditeterna runt v9-10 och det har gått bra. Men jag förstår att du är orolig med tanke på din historia av missfall.

Missmagi
10/29/17, 2:00 PM
#13

Ja oroande är det. Imorse vaknade jag med en hejdundrande illamående. Även om de är skit jobbigt att må illa så älskar jag den känslan just nu :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: