Annons:
Etikettallmänt
Läst 1376 ggr
Tiktak697
10/27/17, 7:50 PM

Blev besprutar gravid?

Ja igår idag så fick jag i mig lite av han säd med saliv blandat fråga inte hur men de blev lite galet till. Men min tanke och frågeställning är så här så borde inte spetmierna dött när de blandats med saliv ? Sen att de de kom i slidan med allt de där borde de väl va en låg chans att bli gravid det är dessutom 3 dagar kvar till mend vad tror ni låg chans ?

Mvh Tiktak

Annons:
[postmortum91]
10/27/17, 8:33 PM
#1

Nja, nej det är ingen överdrivet låg risk. Risken finns helt klart

Fien
10/27/17, 8:51 PM
#2

Om du har tre dagar till mens har du knappast fertila dagar nu… borde vara väldigt låg risk för graviditet…

Tiktak697
10/27/17, 9:01 PM
#3

Jo men jag tänker lixom att snart är det mens så de borde inte vara så stor sannolikhet att jag blir gravid inom 3 dagar är det ändå mens och då blir de ju inga fertilitetsdsgar

Mvh Tiktak

[Smulan_88]
10/27/17, 11:44 PM
#4

#3 men mensen kan hoppa även för den med den mest regelbundna cykeln.. så helt klart finns det en risk. Så länge spermierna hamnar i ”musen” så finns det egentligen alltid en risk. Även om den skulle vara minimal i vissa fall. MEN det finns dem som blir gravida fast de både äter p-piller och använder kondom… så omöjligt är det inte. Men som sagt risken är LITEN

Tiktak697
10/28/17, 8:52 AM
#5

Vi får allt se klart de finns en risk men jag kånner mig lite lugnare annars om något förändras hojtar jag till. Jo kroppen kan ju vilja förbereda sig för en graviditet vi får se ❤️

Mvh Tiktak

Tiktak697
10/29/17, 10:46 AM
#6

Tänkte kolla vis får man inte gravid täcken så här tidigt som ömanbrösy ?

Mvh Tiktak

Annons:
Soleii
10/29/17, 1:05 PM
#7

#6 även om du skulle bli gravid av äventyret för 3 dagar sedan så är det alldeles för tidigt för några gravidtecken. Tror knappt ägget hinner fästa sig så snabbt :)

RoxannaS
10/29/17, 1:28 PM
#8

Man kan få ömma bröst även vid mens. Jag har i normala fall inte fått det. Men nu för tiden får jag det. Så antar att de kan ändras.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Tiktak697
10/29/17, 10:04 PM
#9

Men men det var de jag tänkte . Jag har inte fått några symptomer men tänkte se hur det ligger till. De är ju min sambo detta hänt med med vi är ju absolut reda och överäns om att behålla men de känns som en låg chans str bli gravid så nära mensen . Då måste min mens utebli i morgon skall de ju börja.

Mvh Tiktak

Upp till toppen
Annons: