Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 951 ggr
Sparven88
10/22/17, 7:30 PM

Gravidhjärna..

Härom dagen skulle jag koka pasta och värma ostsås. Pastavattnet kokade så jag skulle bara hälla ner ostsåsen i grytan jämte och sen i med pastan. Jag öppnar ostsåsen och häller ner den i det kokande pastavattnet… Ikväll skulle jag ta bort smink med linsvätska.. det gick sådär.. Har ni gjort något galet?

Annons:
[Thiah]
10/22/17, 8:02 PM
#1

Haha ja!! Hela tiden känns det som. När jag väntade Joel bodde vi på våning 4 av 7. Av någon orsak tog jag ytrappan glömde vart jag bodde. Så jag gick ända upp till 7an. Mötte grannar på vägen… väl där fick jag låtsas lämna något och sen gå ner igen. Denna gång kollade jag noggrant namnen på dörren. Denna gång har det slagit slint fler än en gång. Skickade iväg just mottagen post på jobbet.( chefen blev väldigt glad), satt spagetti paketet i kylskåpet osv osv… funderar helt ärligt på att sätta en lapp på dörren så jag inte glömmer nycklarna.

Sparven88
10/22/17, 8:10 PM
#2

#1 hahaha jag gillar det faktum att du glömde bort vart du bodde! Haha Upplevde inte att jag var extra tankspridd första graviditeten, Annars kan du ju ha nycklarna i ett fint band i ett armband, så går du in utan nycklar tar det liksom stopp :p

[Thiah]
10/22/17, 8:15 PM
#3

#2 mera orolig för atr jag lämnar nycklarna på insidan. Och ka, att glömma vartdå man bor är kanske inteinte helt nomalt. Och innan jag fattade varför allt var så konstigt…. :p Samma känsla har jag nuförtiden. Jag fattar inte varför världen är så konstig. Tar mig flera minuter ibland att inse att jag klantat mog igen. :D

Surpan
10/22/17, 9:25 PM
#4

När jag var gravid så slutade jag stänga av spisen. Jag glömde den på hela tiden! Sen klassikern att ställa in saker i kylen som inte ska vara där. En dag sa min chef "det är tur att jag har två barn så jag vet att det går över" när jag satt som en fågelholk på jobbet. Usch, jag var verkligen korkad under graviditeten. :p

/Surpan

Upp till toppen
Annons: