Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 949 ggr
Livisen
10/18/17, 12:30 PM

Svaaagt pos på cb plus men ner på digital?

Hej jag är i skrivande stund på bim+5 utan mens i sikte. På bim+3 fick jag svaagt pos på 2 st. Cb plus. Morgonen efter tog jag ett digitalt med morgon urin som visade "inte gravid" jag har beställt nya digitala o ska givetvis testa i dagarna igen, men undrar om fler varit med om detta? Vilket resultat stämde i slutändan? Enligt min senaste mens bör jag vara i v. 5+1 nu OM jag är gravid. /förvirrad

Annons:
Livisen
10/18/17, 1:25 PM
#1

Någon?

Missmagi
10/18/17, 2:29 PM
#2

Jag har fått många svaga plus (test galen) och i samma stund inte gravid resultat på de digitala. Det är mängden hcg värde som avgör att det ska visa nåt på de digitala. Det kanske inte har kommit upp till dess ännu. Vänta i nån dag så kan du testa ett digitalt igen :)

RoxannaS
10/18/17, 3:11 PM
#3

Sen redan även cb test med plus eller sträck duktiga på att känna av kemiska graviditeter. Alltså graviditeter som avslutas så tidigt att ägget knappt fäst än och man normalt inte ens vet om utan tror är vanlig mens.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Livisen
10/18/17, 6:21 PM
#4

Tack för era svar! Brösten ömmar mycket mer idag än tidigare, men det kan ju bero på annat en graviditet oxå. Men man går ju o hoppas! Testar digitalt fredag morgon igen så får vi se :)

RoxannaS
10/18/17, 6:23 PM
#5

Håller tummarna för dig! Är själv på bim-1 om min menscykel nu vill hålla 28 dagar denna månaden med. Har också haft ömmande bröst. Uppblåst mage. Kissnödig konstant osv osv. Men fortfarande inget plus eller mens. :/. Man blir knäpp av allt väntande. Så hoppas du får ditt plus <3


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Livisen
10/18/17, 6:48 PM
#6

Håller tummarna för dig oxå!! Ja väntan är olidlig..jag har fått helt blanka test innan bim+3 då jag fick dom extremt svaga plussen, man fick ju lite hopp då men när det digitala visa neg så tappade man det lite igen. Har varit gravid en gång tidigare och då plussade jag bim-6. Men det sägs kunna vara annorlunda för var gång. Min mens är aldrig sen med 5 dagar annars heller.. max 1 dag +-. Hoppas vi får våra plus!! När ska du testa igen?

Annons:
RoxannaS
10/18/17, 7:03 PM
#7

Spännande! Ah kanske räknas som låghormonare då? Jag vet inte. Känns ju inte som någon idé imorgon i alla fall eftersom de var helt blankt idag iaf. Så de blir nog lördag kanske? Om mensen inte kommit.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Livisen
10/20/17, 10:47 AM
#8

Bim+7 idag och negativt på cb digital. Måste alltså varit spök/falska pos på dom vanliga cb testen.. dock ingen mens i sikte..men kroppen spelar väl ett spratt helt enkelt :(

RoxannaS
10/20/17, 2:10 PM
#9

Jag fick mens idag iaf. :( Håller tummarna för dig <3


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Livisen
10/20/17, 7:35 PM
#10

Så tråkigt :( håller tummarna att det tar sig för dig snart! Jag får helt enkelt vänta ut mensen.. kroppen kan ju luras ibland :(

RoxannaS
10/20/17, 8:09 PM
#11

Jo jag har märkt det 😕


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: