Din Hälsa

Missfall? KÄNSLIG BILD

2017-10-12 22:27 #0 av: Maria-fazer97

Hej allesammans!! Igår när jag gick på toa så kom denna klumpen ut. Blev väldigt chockad då jag aldrig fått något liknande. Har inte blött något alls idag och det känns inte alls som att jag ska få min mens då jag nyligen hade den och går på p-piller! Hade varit väldigt tacksam för svar om det nu är någon som fått liknande!! Mvh

Anmäl
2017-10-12 22:35 #1 av: vendelay

Är / var du gravid? Annars tror jag nog att det bara är vanlig slemhinneplopp-grej. Kommer inte på ordet hehe, men det är inte ovanligt.

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-10-12 22:37 #2 av: punkmusic

Känns den hård? Formen blir som ett barn/foster så att säga väldigt tidigt i utvecklingen. Ser mer ut som en blodklump.

Anmäl
2017-10-12 22:42 #3 av: Maria-fazer97

Är inte gravid vad jag vet. Är inte slemproppar något som gravida får bara? Eller har jag nollkoll hehe?

Anmäl
2017-10-12 23:50 #4 av: Thiah

Ser mest ut som en bit slemhinna tycker jag. Sådant som kroppen alltså stöter bort vid en mens. Den kanske bara tog lite längre tid på sig denna gång.

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Sajtvärd på Gravid.ifokus.se

Anmäl
2017-10-13 00:20 #5 av: vendelay

Inte slempropp. Jag skrev slemhinneplopp. Vet inte vad en slempropp är dock Lipar

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-10-13 06:17 #6 av: Thiah

#5 det är liksom proppen in till livmoder när man är gravid. Som en badkarspropp typ ;)

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Sajtvärd på Gravid.ifokus.se

Anmäl