Annons:
Etikettertipsråd
Läst 2635 ggr
Anonym
Anonym
10/3/17, 8:21 PM

Sex som gravid

Tycker det är svårt med ställningar nu när jag passerat v30.
Någon som har smarta tips?

Vill inte stå upp :)

Annons:
[postmortum91]
10/3/17, 10:04 PM
#1

Vi körde doggy style när jag var stor

Anonym
Anonym
10/3/17, 10:05 PM
#2

#1 Kan inte stå på alla 4, gör ont i ryggen då pga magens tyngd :(

[Smulan_88]
10/3/17, 10:11 PM
#3

Missionären "typ". Fast man ligger i en soffa/säng eller dyl och mannen står på golvet i lagom höjd.

Anonym
Anonym
10/3/17, 10:15 PM
#4

#3 vår säng och soffa är för låg för det :( Så han måste vara i sängen men det går däremot men tråkigt däremot hehe :)

Alexzandra630
10/3/17, 10:44 PM
#5

Sked och att rida tyckte jag funkade bäst.

[Anyver]
10/8/17, 8:06 PM
#6

Om  man ligger på sidan med höften på en kudde så att den kommer upp, så kan gubben din stå gränsle över ditt lår och köra typ doggy för honom men du ligger på sidan. Om jag kan förklara okej? Det är typ den enda som fungerar för mig nu…

Annons:
Anonym
Anonym
10/8/17, 8:10 PM
#7

#6 Förstår precis :) Behöver dock kunna variera,och ha mer än 1-2 ställningar, annars får sexet vara. ANnars njuter inte jag om jag inte kan variera :( 
Men kan testa det :) 

#5 Blir det inte jobbigt med stor mage och rida? =)

[Smulan_88]
10/8/17, 8:15 PM
#8

Variera med lite oral- eller analsex om det blir ensidigt och tråkigt…? Eller skaffa lite leksaker…?

[Smulan_88]
10/8/17, 8:18 PM
#9

När jag var höggravid så hade jag köpt massageolja och satte ögonbindel och handbojor på mannen. Började som vanlig massage och avslutade med att jag red, har du inte orken så ha något vid sidorna så du kan ta stöd och hjälp med armarna att orka hålla dig uppe. Bra träning dessutom ;) Man kan om man vill, men man får vara lite uppfinningsrik. Eller köp en sexgunga, så kan ni variera er allt efter fantasins gränser.

Denna kommentar har tagits bort.
Anonym
Anonym
10/8/17, 8:32 PM
#11

#8 Analt blir det aldrig för min del. Oralt kör vi också men föredrar att köra mestadels varginalt, då njuter jag mest och bäst.

Sexgunga är inget vi kan ha framme, så nog inte så bra, kåtheten lär försvinna innan man hunnit få upp den igen. Vet inte vad såna ligger i pris heller?
Nja föredrar varginalt eller oralt med partner, utan sexleksaker men sånt är såklart smaksak. Kör däremot sexleksak solo när jag inte har ork till sex.

Men rida kan jag testa. Se vad sambon säger, om han tycker magen blir ivägen eller ej .

Upp till toppen
Annons: