Annons:
Etikettkomplikationer
Läst 2017 ggr
Vill vara anonym
9/17/17, 3:20 PM

panik !

Behöver hjälp!? Jag och min kille hade analtsex utan några skydd. Han kom i mig men vi rörde inte varandra mycket efter det , inga fingrar eller penis i slidan. Kände senare hur något (största delen sperma) rann ut ur min anal i byxorna. Kan det finnas chans att sperman då sluppit in i slidan ? Kan jag bli gravid?? Jag är ung, livrädd och panikslagen om att vara gravid!! hjälp

Annons:
Snowblind
9/17/17, 4:20 PM
#1

#0 har aldrig själv utövat det men skulle säga att risken för att sperman ska kunna vandra upp i dig från trosorna är väldigt låg men hur pass låg är oklart. Någon annan kanske kan ge ett bättre svar.

Hjärta till er. Blomma ha en fortsatt fin dag!!

[Thiah]
9/17/17, 4:37 PM
#2

Nä du behöver få in spermierna i slidan för att dom ska klara av att komma vidare. Och även då är risken väldigt väldigt liten. Men bäst är ju att skydda sig varje gång man har någon form av sex.

virrepirre96
9/17/17, 4:41 PM
#3

Nej dom är döda och kan inte springa in där

[Devya]
9/17/17, 5:13 PM
#4

Oroad dig inte. Det är faktiskt inte så pass lätt att bli gravid. Dock bör du nog alltid använda skydd då du har sex. Ska ni ha vaginalt sex så bör ni också fundera på vilket skydd ni ska använda och komma ihåg att inget skydd är 100% säkert. Om du blir så pass rädd och panikslagen så kanske du bör vänta tills du är tillräckligt mogen för att hantera eventuella konsekvenser. Jag personligen anser att man är långt ifrån redo för att ha sex om man blir så pass upprörd av att råka bli gravid.

[Thiah]
9/17/17, 5:47 PM
#5

#3 dom(gissar att du menar spermierna) dör inte direkt utanför kroppen så att säga att de är döda är inte helt rätt. Men dom behöver som sagt hjälp att komma in i slidan och fast dom är där blir man inte automatiskt gravid.

Alexzandra630
9/19/17, 10:27 PM
#6

#4 Jag är 28 och har ett barn. Skulle jag bli gravid skulle jag reagera med ångest/panik. Tycker du då att jag bör undvika sex fram tills klimakteriet?

Annons:
Upp till toppen
Annons: