Annons:
Etikettkomplikationer
Läst 1960 ggr
Djurälskaren87
2017-08-25 19:54

Livmoderinfektion

Inte nog med att min förlossning var dramatisk och slutade med akut snitt så ligger jag nu inlagd pga Livmoderinfektion:( Mitt psyke är helt förstörd. Inte varit annat än problem sen förlossningen :(

Annons:
[Thiah]
2017-08-25 19:57
#1

Åh nej vilken otur du verkar ha! Hoppas du snabbt blir frisk så att du faktiskt bara får njuta av att han blivit mamma.

[Smulan_88]
2017-08-25 20:16
#2

Nä men urs!! Vad bra att Du sökte och att de uppmärksammade vad det var! Väldigt tuff start för dig och lillbebis. Hoppad nu att det vänder ❤

Madde
2017-08-25 21:04
#3

Jag lider med dig. Har upplevt precis samma sak som dig förra året och det är så sjukt påfrestande för kroppen och mitt upp i allt har man gjort ett kejsarsnitt och en bebis att ta hand om. Krya på dig. Det kommer bli bättre även om det känns tungt nu.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Fien
2017-08-25 21:11
#4

Å din stackare! Krya på dig!

Djurälskaren87
2017-08-25 21:12
#5

Jag är lite besviken för jag har ringt FL tre gånger sen jag kom hem för något stämmer inte men de sa de är normalt eftersom jag nyss fött att ha feber osv. Igår kväll så kände jag att nu får de vara nog ska mam verkligen må såhär dåligt? Fick tid idag på vårdcentralen och mitt CPR låg på 168 normalt är 8! Jag har alltså en stor infektion samt 39 grader feber! Hon kände på livmodern som gjorde as ont. Akut in till gyn akuten där de snabbt konstaterade Livmoderinfektion! Blir inlagd iaf en natt med AB intravenöst och hoppas innerligt på bra besked imorgon. Bebis är med mig! De upptäckte även att jag hare blåsljud på hjärtat men de tror de kan bero på infektionen. Hopps de :/

jackiejohn
2017-08-25 23:53
#6

Lider med dig! Åkte på det samma efter mitt akutsnitt men på mig glömde de kvar fosterhinnor…ett smärtsamt besök hos gynakuten och en hästkur med penicillin så blev det allt bra till slut!

Annons:
Nilla_93
2017-08-26 11:17
#7

Jag hade också infektion efter förlossningen dom hittade inte felet om de var bröstinflamation eller om det var i såret som var infekterat efter lite klipp där nere eller om det var i livmodern problemet var. Jag var inte närvarande alls minns inte när jag åkte in och fick hjälp ingen aning om hur länge jag gick hemma med att jag frös och hade 39 graders feber. Jag var så enormt slut och sen pressen att försöka amma och alting runt om att ha en nyfödd jag har verkligne inget minne av första 3 veckorna. Och nu när jag är gravid med nästa kommer paniken igen kommer det bli likadant kommer jag orka med 2 barn och veta själv när något är fel

Pontiac57
2017-08-26 13:32
#8

Usch fy! Så trist med komplikationer när det redan varit en pärs för dig! Har själv haft feber varje em/kväll den här veckan så vet hur jobbigt det kan va att då dessutom ta hand om en bebis

Djurälskaren87
2017-08-26 14:11
#9

Blir inlagd en natt till då värderna är detsamma Får även 2 liter blod igen då jag har för lite tudligen:/ Fick beröm att jag hade en lugn och trygg son iaf

Upp till toppen
Annons: