Annons:
Etikettbarnlängtan
Läst 1093 ggr
Anonym
Anonym
8/20/17, 1:22 PM

När fick ni ÄL efter mf?

Min ägglossning har varit fullt normal i alla år och kommer i princip varje månad. I början av i året fick jag ett missfall i v 13 och sedan dess har ägglossningen inte kommit. Jag menar det är nu 5.e gången på rad ägglossningen uteblir. Jag känner min kropp väl och vet precis när ägglossningen ska ske men testar ändå just nu pga krångel. Jag testar ÄL test negativt, tempen håller sig stadigt på 36.6 varje morgon. Ingen känning eller ÄL sekret. Är detta normalt efter missfall? (Mensen kommet normalt villet är ur skumt)

Annons:
[Smulan_88]
8/20/17, 2:46 PM
#1

Jag har tre barn och har märkt hur symptomen att jag "har äl" har skiljt mellan barnen. Tänker att så kanske även är i ditt fall? Har du provat att tempa hela månaden från mens till mens? En höjning kan ju vara bara mellan 0,2-0,5 graders skillnad… och detsamma skulle jag säga med ägglossningstesten, ta en månad och testa varje dag. Kanske infaller din äglossning senare/tidigare än den tidigare gjort.? Alternativt tycker jag att du bör söka för det, för det finns hjälp att få för att putta igång äglossning. Ex letrozol.

Upp till toppen
Annons: