Annons:
Etikettallmänt
Läst 10495 ggr
denice95
2017-07-31 16:16

Blodblandad flytning? *varning för bild*

Har läst en del angående nidblödningar och verkar som dom oftast är typ rosafärgade. Hur länge brukar de hålla i sig? Fick nämligen en liten flytning med en blod "remsa" i och blev lite fundersam om de kanske kunde vara något tecken på fästning..? Även blivit hård i magen sista veckan vilket jag typ aldrig brukar vara, har dock börjat äta tabletterna KVINNA sedan några veckor tillbaka så det kan väl bero på det? :)

Annons:
denice95
2017-07-31 16:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bild på flytningen 😝

RoxannaS
2017-07-31 21:46
#2

Alltså jag har aldrig hört att någon fått blod i flytningen pga vitaminer, för jag antar att de är vad du menar? Du kan dock ha blivit kättare gravid tack vare dem då de kan saknas vitaminer i kroppen som gör att man har lite svårare att bli gravid. Men de verkar som att de skulle kunna vara en nidblödning. När väntar du nästa mens?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Smulan_88]
2017-07-31 21:55
#3

Tabletterna kan orsaka den hårda magen då de innehåller järn. Vad gäller "blödningen" kan det vara en mellanblödning, spottings eller nidblödning. Håller tummarna att det är bebis på G!! :)

denice95
2017-07-31 22:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Nä menar inte blod i flygningen pga tabletterna utan där fundera jag över den hårda magen :) funderar över om flygningen kan vara en nidblödning. Fick nyss rosa flytning efter toabesök 🤔 (bild) Väntar nästa mens nu på fredag 4/8. Känner kraftigt av mina ägglossningar med molande värk i magen. Hade samlag två dagar innan värken kom. Även dagarna efter

RoxannaS
2017-08-01 01:39
#5

Låter som nidis :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
denice95
2017-08-22 22:55
#6

Förvirrad själ här.. Jag tog ett grav test typ samma dag som jag skrev senaste inlägget och det visade som väntat negativt. 3 dagar innan mensen var beräknad fick jag den, dock var den annorlunda motför hur den brukar vara. Och när den verkade skulle avta så var det som att det drog igång igen, slutade med att jag hade mensen i 6 dagar. Planen är/var att det var nu i augusti vi skulle göra vårat första verkliga försök. Slutade med p-piller i maj och kom igång med ägglossning redan i juni och haft ägglossning sedan dess med molvärk och klibbiga flytningar. Nu till saken, enligt min app skulle jag ha ägglossning den 15/8 men har inte fått ett enda tecken på någon ägglossning.. haft endast vattniga genomskinliga flytningar sedan över en vecka tillbaka och den verkar inte vilja ändra sig heller. Brukar inte ha vattniga flytningar så pass länge..? Vad beror allt detta på? Kan det vara så att jag inte får någon ägglossning denna månad? Kommer mensen ändå isf? Många frågor och funderingar 🤔

Annons:
denice95
2017-08-31 22:00
#7

Enligt mina två appar skulle jag fått mensen antingen igår eller i förrgår, men den har fortfarande inte synts till. Brukar alltid få mensen på morgonen då jag vaknar men sist så var den ju först och främst 3 dagar för tidig och den kom dessutom runt 17-18 tiden på dagen.. 🤔 Fortfarande inte känt av någon ägglossning denna månad och tycker mig den sista veckan kännas lite svullen om magen.. Skulle det mot förmodan vara så att jag kanske är gravid ändå? Hur långt gången kan man vara utan att det ger ett positivt grav test? Tacksam för svar :) Ska vänta någon dag till för att se om mensen dyker upp innan jag gör ett test till.

denice95
2017-09-02 19:22
#8

Ingen som kan ha någon tanke? Fortfarande ingen mens, tog ett test igår morse innan jobb men visade då inget

RoxannaS
2017-09-02 19:53
#9

Du kan ha ägglossning utan att känna. Man har inte heller normalt ägglossning varje månad heller. Den kan hoppa över. Man får i normala fall ägglossning 10-11 gånger per år. De är inget konstigt. Kan vara så att den uteblev den här gången. Man kan också ha vattniga flytningar vid ÄL. Man behöver inte alltid känna av den heller. De kan vara så att kroppen fortfarande är lite rubbat efter pillrena. De sägs att de kan ta upp åt ett år innan kroppen är helt återställd efter hormontabletter. Så stressa inte. De kommer lösa sig. :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
denice95
2017-09-04 00:11
#10

Jo de är klart, säkert kroppen som spökar lite efter att ha gått på p-piller 🤡 så tråkigt att det ska börja jäklas när man väl bestämt sig för att försöka då de funkade så fint fram till nu 😅 fortfarande ingen mens, kan de bli sån rubbning att det inte kommer dyka upp någon mens denna månad och kanske förflyttar sig till ägglossning snart istället?

Upp till toppen
Annons: