Annons:
Etikettbilder
Läst 2268 ggr
[Thiah]
7/20/17, 5:12 PM

Magar och djur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur ser det ur hemma hos er? Såhär är det hos oss. Varit sen innan jag plussade(hon betedde sig konstigt några dagar innan jag tog test). Likadant med storebror. Så fort jag är gravid låter katten mig inte vara ifred…

Annons:
Honestyisdead
7/20/17, 5:27 PM
#1

Vad gulligt :)

emeliiiiieee
7/20/17, 5:45 PM
#2

Min  hund alltid skulle ha örat mot magen under den korta perioden jag var gravid :) Vet inte hur han hade reagerat längre fram

[Thiah]
7/20/17, 7:29 PM
#3

#1 ja hon är gullig förutom när hon stoppar vassa klor i ömma bröst… :P Men hon ska ligga på magen varenda gång jag sätter mig ner mer än 2 sek. Med sonen skulle hon även logga ganska nära honom efter att han kom hem.

Honestyisdead
7/20/17, 7:30 PM
#4

Haha ja klorna kan jag tänka mig är jobbiga 😃

Pontiac57
7/20/17, 7:34 PM
#5

Min yngsta hund va helt tokig i magen med nr 1 och skulle konstant sova på den. Han ville även ligga när när sonen kommit, gärna så han nuddade sonen :)

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
EmiliaTorstensson92
7/20/17, 9:52 PM
#7

Gick inte och ladda upp bild men min ena katt har också legat så :)

Denna kommentar har tagits bort.
Lojs
7/20/17, 10:16 PM
#9

Mina hundar är tråkiga och bryr sig inte. Den ena som gillar att ligga i knät verkar mest störd av att det inte är lika stor plats som vanligt. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Denna kommentar har tagits bort.
Pontiac57
7/21/17, 10:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11
Pontiac57
7/21/17, 10:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12
SFalkbring
7/21/17, 11:00 AM
#13

Så mysigt!

Våra två  katter bryr sig inte ett smack :) Förutom att de tycker att skötbädd + spjälsäng är mycket bra nya sovplatser…

Annons:
EjNot
7/21/17, 7:29 PM
#14

Haha samma här #13! Vår katt tror vi har köpt asmycket grejer till honom så han är jättenöjd. Han har spenderat halva dagen sovandes i barnvagnen och nu ligger han i spjälsängen:) Babygymmet och skötbädden är också poppis.

Jess89
7/21/17, 11:32 PM
#15

Har inget eget husdjur men är hundvakt ibland. Den hunden ska ligga hos mig konstant och gärna vid eller på magen. Kan tillägga att den hunden inte brukar vara så mot mig.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[langtan09]
7/23/17, 1:42 PM
#16

Min hund (dvärgpudel) är helt tokig i min gravidmage. Sover tätt tätt intill magen varje natt och även när jag vilar på dagen. Gulligast var när hon buffade med sin lilla nos på magen och fick ett svar tillbaks från bebisen. :)

ladygrenners
7/23/17, 9:14 PM
#17

Jag har två hundar, en liten blandras och en sheltie. Sheltien bryr sig inte alls om magen, hon kan sniffa lite på den ibland när vi gosar, inte mer än så. Men min lilla blandis ligger mer än gärna så nära magen det bara går och myser😍Hon har gjort så ända sedan samma vecka jag plussade! Gick in i v 30 idag.

/Ladygrenners

Upp till toppen
Annons: