Annons:
Etikettallmänt
Läst 767 ggr
Azeman86
5/20/17, 7:40 PM

Bränns på höger sida av magen

Nu har jag varit kontakt med lite folk (kvinnokliniken, förlossningen, 1177, etc), lite här och där alltså, men tänkte kolla lite mer på nätet, får inte nå vettig svar någonstans känns det som och de skickar bara runt mig. Så vill höra om någon har varit med om liknande? För en vecka sedan började jag känna vassa hugg, lite som knivhugg kanske? Som liksom kändes som att det skärde sig i magen, på höger sida - lite på navel nivån. Men sedan ändrades det och började brännas och svida istället, känns som om det sitter under huden, först på ett litet område men sedan utökade det sig och är nu på ett större område. Det bränns som om jag skulle ha bränt mig rejält eller att det är ett öppet sår - gör för jäkla ont och känns som att området blir större. Känns mer när man rör på sig och jag har jätte svårt att röra på mig då överhuvudtaget, och med en 1,5 åring att jaga så blir det lite mer jobbigt och ja, det är besvärligt överhuvudtaget! Är ju då gravid i v39, på måndag går vi in i v40. Vad kan detta vara? Vet inte om det kan ha koppling till graviditeten eller ej, men var aldrig med om detta förra gången.

Annons:
[Thiah]
5/20/17, 8:44 PM
#1

Låter lite som när mina muskler "slits sönder". Får så i ryggen när jag hostar mycket och då är det först en skarp smärta men sen mera brännande. Jag får då sätta min arm i mitella för annars läker inte musklerna. Lite svårt för dig om det är så :/

Upp till toppen
Annons: