Annons:
Etikettbilder
Läst 2059 ggr
AmandaChristina
2017-01-29 19:35

Glöm inte föreviga magen på bild!

Jag fotar min mage varje vecka, har gjort de sen vecka 12! Men igår stod jag modell (HATAR DET). Men gud så värt det de var! Och jag är sååå grymt nöjd med bilderna och faktumet att jag innan de är för sent har tagit bilder på hela mig och magen 😍

Dessa är tagna av fotograf Jenna Vainionpää!

Annons:
Lilolizeit
2017-01-29 19:45
#1

Väldigt Vackra bilder! :) Personligen vill jag inte alls vara med på bild, varken förra eller nuvarande graviditet och har därför inte en enda bild. Trivs inte alls i att se mig i "gravidkroppen"

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

AmandaChristina
2017-01-29 19:52
#2

#1 är väl en smaksak, jag är själv fotograf och förevigar andra men aldrig mig själv!! Men skulle bli otroligt ledsen om jag inte hade några bilder på mig och kulan!

[Thiah]
2017-01-30 06:32
#3

Jag är lite likadan som #1. Finns såklart bilder från familjesammankomster men annars finns bara en enda bild på mig med kulan. Då är det knappt en vecka tills han ploppar ut.

Lojs
2017-01-30 07:29
#4

Jättefina bilder!
Jag är dock mer på samma spår som #1 och #3, jag är inte bekväm i min mammakropp och får inte en sån där vacker mammafigur som många andra, så jag glömmer gärna den biten och tar massa bilder när bebis är född istället! =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Djurälskaren87
2017-01-30 11:02
#5

Jag tar magbilder varje vecka😍 Behåller de dock för mig själv men är kul som minne :)

hellomissduh
2017-01-30 15:09
#6

Jag skulle jättegärna velat att en fotograf tog bilder på mig, men har inte direkt råd med det. Och så känner jag ingen som är bra med kamera heller :/ 

Jag har bara bilder som jag själv tagit genom spegel, och det är mest bara på magen och inte på helheten :P

Annons:
AmandaChristina
2017-01-30 20:00
#7

#6 jag hade sån tur att de var en tjej som behövde fylla sin portfolio och gjorde det gratis. Trotts att jag egentligen är emot att folk fotar gratis då vårt yrke är så otroligt underskattat! 

Vart bor du? Brukar ofta finnas billiga eller folk som behöver utöka sin portfolio någonstans i närheten av vart man bor!

hellomissduh
2017-01-30 20:40
#8

#7 Jaha! Jag bor i göteborg så borde inte vara svårt att hitta nån här :) har dock bf idag så kanske lite svårt att hinna med nått nu :P

Surpan
2017-01-31 06:34
#9

Fina bilder! Jag tycker att professionella gravidbilder lätt blir lite för 'hippie' för min stil men jag hade gärna haft några fina ögonblicksbilder på mig själv från olika tillställningar eller så. Tyvärr så kommer det nog inte bli några alls… Graviditeten är inte snäll mot mig, jag har stora utslag och klåda överallt (även ansiktet) så det är ingenting jag vill föreviga. :/

/Surpan

Intehärutandär
2017-01-31 12:15
#10

Jättefina foton ! Jag önskar att jag hade tagit fler foton eller gipsavgjutning som aldrig fick ta hem mitt barn och fota minnen.

Upp till toppen
Annons: