Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 1391 ggr
Emmaali
12/30/16, 2:10 AM

Sjuka tankar

Hej är det ngn mer än jag som har sjuka tankar under graviditeten? Om mannen ska dö lr vara otrogen lr vänner ska svika en mm? Vad gör man åt saken?

Annons:
Roxie
12/30/16, 7:17 AM
#1

Tror det är ganska vanligt. Har själv upplevt att jag är mer svartsjuk än tidigare. Är inte det minsta svartsjuk i vanliga fall så det är nog gravidhormonerna som påverkar hjärnan :P

// Sofia

Alexzandra630
12/30/16, 8:05 AM
#2

Tänker det inte men drömmer det ofta. Vilket är lustigt nog! Är nog bara att försöka tänka på att det är hormonerna som spelar in och inget annat.

Fien
12/30/16, 8:10 AM
#3

Jag drömmer också konstiga drömmar. Brukar berätta om dem när vi äter frukost och så skrattar vi åt dem. Vi vet ju att det bara är min knäppa gravidhjärna som hittar på allt! Men om du tycker det är jobbigt så prata med din partner om det, men som de andra skriver så lägg inte för stor vikt och för mycket energi på det, det är hormonerna som spökar.

Elsa
12/30/16, 8:25 AM
#4

Drömmer dåliga drömmar heeela tiden typ! Det är iaf 2-3 ggr i veckan. Ibland är det att min make dör, hittar nån annan eller bara lämnar mig. Sjukt jobbigt då det aldrig ens varit nära att det hänt på riktigt. Längtar tills det är över 😂


Upp till toppen
Annons: