Annons:
Etikettkomplikationer
Läst 1375 ggr
[Nalaa]
2016-12-25 22:50

Blödning

Hej! Jag undrar om folk brukar få en liten blödning efter sex? Jag och min pojkvän hade sex tidigare ikväll och nu har jag börjat blöda lite. Det märktes direkt efter sexet, rött blod, men bara lite grann. Jag hade ägglossning för ungefär en vecka sedan, min mens är beräknad till 4/1. Jag har haft lite känningar på att något händer, jag vet inte riktigt vad men nu blir jag orolig så det inte är missfall. Hoppas att ni kan lugna mig…

Annons:
[alladjurärvälkomna]
2016-12-26 05:06
#1

Det är väldigt vanligt med småblödningar efter sex då slemhinnorna är väldigt sköra

[Devya]
2016-12-26 09:56
#2

Inte alls ovanligt. Jag brukar även få blödningar efter sex och då är jag inte ens gravid. Då pratar vi förstås inte om mycket blod men litegrann.

Alexzandra630
2016-12-26 10:28
#3

Kan ju vata vadsomhelst. Om du nu skulle vara gravid och att du får missfall så beror det säkerligen inte på sexet utan att något är fel på fostret. Annars kan det ju vara så att du hade ägglossning tidigare än vad du trodde och det är mensen som kommer nu. Eller så är du lite skör i slemhinnorna och var inte tillräckligt våt och därför blödde du lite. Jättesvårt att veta men blod betyder inte alltid missfall.

[Nalaa]
2016-12-26 13:10
#4

Tack för era kommentarer:-) Det känns bättre idag, avtagit med blödandet och inte samma känsla i magen. Det är bara att hålla tummarna och kämpa vidare:-)

Upp till toppen
Annons: