Annons:
Etikettallmänt
Läst 879 ggr
[alladjurärvälkomna]
12/25/16, 5:43 AM

Ju fler graviditeter ju mer illamående :(

Har andra upplevt detta? Väntar vårt 8e barn (varav 2 är änglabarn) och mitt illamående är verkligen hemskt. Från jag vaknar till jag går och lägger mig mår jag illa :( äter lite många gånger per dag går mycket nyponsoppa ungefär det enda jag kan dricka utan illamåendet blir värre. Läste någonstans att ju fler graviditeter man gått genom ju värre blir illamåendet mm. Fler som varit med om detta?

Annons:
flocken
12/25/16, 6:11 AM
#1

Mått illa har jag alltid gjort. Men med den sista satt jag på toa o spydde. Var grav 4. Nr föddes 1 timme efter förlossningen. Nr 2 är nu 9 år. Sen mf och sen kom den sista nu 4 år.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[alladjurärvälkomna]
12/25/16, 6:37 AM
#2

Det har jag med men inte så här peppar peppar ta i trä så har jag inte spytt mer än en gång. Men är jätte trött och orkeslös just nu med. La mig för att vila lite igår efter ägg och sill slutade med att jag sov ordentligt i ca 5 timmar. Väcktes av mannen med färdig dukat julbord (varmrätter) åt lite och sen la jag mig på soffan somnade nästan direkt igen. Kan säga att jag redan hår på blutsaft och andra vitaminer/mineraler. Går alltid på det. Mina levande barn är födda 98, 07, 09, 12, 16

Aristarcos
12/25/16, 8:59 AM
#3

Nej inte mer illamående pga fått fler barn har fått 4 barn :)

JossanH
12/25/16, 10:29 AM
#4

Väntar 3e och den här gången har jag knappt mått illa alls. Första mådde jag ganska illa, andra mådde jag så illa att jag låg ned och åt många gånger och den här gången inget alls. Är i v21 nu.

Sajtvärd på Iller.ifokus

LillaFrun81
12/25/16, 11:15 PM
#5

Stämmer inte på mig är gravid för 26.e gången som ser ut att resultera i barn 2 via magen….knappt varit illamående alls, tror mer att det styrs av hormoner & ev känner på bebisen

LillaFrun81
12/25/16, 11:16 PM
#6

Är i vecka 15 nu, 16 på tisdag….

Annons:
Upp till toppen
Annons: