Annons:
Etikettbarnlängtan
Läst 812 ggr
Anonym
Anonym
2016-12-06 12:36

App till mobilen?

Jag har en app på mobilen som heter "P Tracker" där jag kan se när min mens är beräknad att komma, och även när jag har ägglossning… 
Men jag börjar tro att den inte riktigt stämmer överens just när det kommer till både mens och ägglossning för mig iallafall.. Och skulle gärna vilja testa någon annan app med samma hjälpmedel.

Vet ni några som ni tycker funkar kanon? Kramar! /E

Annons:
Thotis90
2016-12-06 13:04
#1

Markerar du i appen när du får mens? Beräkningen görs nämligen på din markering, där den räknar ut din genomsnittliga cykel.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Alexzandra630
2016-12-06 13:17
#2

Jag använder clue och tycker den är väldigt bra. Tog ett tag innan den ställt in sig på mig men sen var den kanon.

Anonym
Anonym
2016-12-06 14:08
#3

#1, Japp, sist när jag markerade började min mens 9nov-14nov,  och när jag tryckte den 14nov att mensen är över, kom min beräknade mens redan den 22 november… Vilket jag tyckte va lite konstigt, och väldigt tätt.. Kan meddela att jag inte fått min mens ännu sen sist jag markerade, men börjar ha lite värkar i äggstockarna så tror den är på g nu. Men appen har aldrig rätt i min menscykel, kanske är det min mens som är fruktansvärt oregelbunden?

#2, Tack så mycket! Ska testa den :)

/E

Thotis90
2016-12-06 19:16
#4

#3 Det låter som att du har oregelbunden mens, ja. En regelbunden menscykel brukar vara mellan 24-32 dagar, räknat från första blödningsdagen till nästa första blödningsdag.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Lilolizeit
2016-12-06 19:46
#5

Jag har förut testat ovia och vet att många rekomenderar den.

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Upp till toppen
Annons: