Annons:
Etikettmammor
Läst 2510 ggr
IaMiaMaria
2016-09-23 19:55

Annorlunda mammajacka

Såg denna då jag kikade runt på kläder idag. Aldrig sett nåt liknande.

Bär man mycket i bärsele så kan det ju vara ett praktisk plagg.

http://www.bonprix.se/produkt/mammamode-softshelljacka-med-bebisskydd-olivgroen-913088/#image

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Annons:
tlover
2016-09-23 20:36
#1

Frän, den skulle man ha haft. Nu är dottern för stor tror jag.

Jag använde en kappa/poncho i början (på våren) och även efter ett tag (på hösten) och det funkade bra, det funkar någorlunda även nu (då dottern är ca 20 mån)

Edit: undra var herrvarianterna är, det är ju inte riktigt så att det bara är tjejer som bär i sjal

l'm back

Juvela
2016-09-24 07:06
#2

Kan inte klicka på länken, men gissar på att de är en bärjacka. Jag beställde själv en fodrad college-tröja med extra panel för att ha vid bärande. Också denna från bonprix 😊 Den har kommit så ska försöka ta mig till Ica o hämta den idag o se om den verkar bra. 😋

Juvela
2016-09-25 13:53
#3

Kan säga att den där tröjan jag beställde är Skitmysig! en aning kort i armarna och bebisen har inte kommit ännu så kan inte säga hur den är med bebisen under, funkar dock kanon med v 35-mage även utan panelen.

http://www.bonprix.se/produkt/mammamunkjacka-med-babyinsats-och-fluffig-insida-antracitmelerad-924853/

hellomissduh
2016-09-25 14:14
#4

#3 Åh den såg ju jättemysig ut 😍 dock lät det ju inte bra att den var lite kort i armarna :/ hur är den annars i storlek? Normal? :)

Juvela
2016-09-28 15:29
#5

#4 Nej, den är ju inte så att den är För kort, men jag vill gärna ha lite pös vid ärmarna i sådana här tröjor och det blev det inte. Annars är den nog lite större i vid än "normalt" men jag upplever att det är så överlag med bonprix's överdelar. Om man kollar på bilderna på modell så ser man ju att den är lite vid nertill på henne också. På mig gör det dock inget för jag har inte de smalaste höfterna. Dessutom tycker jag det är skönt om det inte sitter alltför tight i sådana tröjor. Dock verkar de vara nästan utsålda redan… "/

Kommer det in fler liknande kommer jag lätt köpa dem också!

Upp till toppen
Annons: