Annons:
Etiketttredje-trimestern
Läst 2360 ggr
Destany
5/23/16, 2:49 PM

Hallonbladste

Jag undrar om det e nån av er som druckit hallonbladste för att få igång förlossningen och om det fungerar?

Annons:
Hannashusdjur
5/23/16, 4:29 PM
#1

Inte för att få igång fl men för att återhämta mig efteråt. O det har funkat tycker jag. Har druckit det 2 av 3 graviditeter

MinnaJosefin
5/23/16, 5:15 PM
#2

Jag drack det, återhämtade mig väldigt bra efter förlossningen (vet dock inte om det berodde på det) men det hjälpte inte att sätta igång förlossningen!

Destany
5/23/16, 6:14 PM
#3

Verkar som de flesta läkt fortare av det o det e ju inte fel det heller så har beställt en påse nu.

Juvela
5/24/16, 5:54 AM
#4

Jag drack för att få igång och det funkade inte. Men låter som att jag får dricka det efteråt istället denna gången.

Hannashusdjur
5/24/16, 11:37 AM
#5

Du ska dricka det innan för att återhämta dig efter 😉

Juvela
5/25/16, 8:52 PM
#6

#5 haha jaha vad bakvänt, men ok innan då. 😁

Annons:
Destany
5/27/16, 7:45 AM
#7

Drack första koppen igår o fy vad jag fick ont i magen. Trodde nästan det skulle dra igång. Men jag hade varit igång hela dagen igår o ätit stark mat som jag ej brukar . Inatt var foglossningen så jobbig så jag knappt kom upp ur sängen. Nu har jag intagit andra koppen så får se hur jag mår idag

Lojs
5/27/16, 1:21 PM
#8

Jag drack det under den tidiga delen av graviditeten och sedan efteråt, sonen föddes lite före bf, så jag kände väl aldrig att jag behövde hjälpa det på traven. Det märks verkligen hur det hjälper till med sammandragningar.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Charlotte94
5/27/16, 9:57 PM
#9

Kan man dricka hallonbladste ibörjan av graviditeten och under graviditeten?

Lojs
5/27/16, 10:02 PM
#10

Jag drack i den tidiga delen av grav och efter sonen var född. Nu är detta 7-8 år sedan så minnet är lite luddigt, men i början drack jag för att "motionera" musklerna kring livmodern, efteråt för att hjälpa till att dra ihop livmodern och hjälpa amningen att komma igång.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Hannashusdjur
5/27/16, 10:17 PM
#11

Det står på om jag inte minns fel att du får inte börja innan v 35 just pga sammandragningar

Charlotte94
5/27/16, 10:26 PM
#12

Aha jag som älskar hallonbladste, är i vecka 6

Hannashusdjur
5/27/16, 10:27 PM
#13

Det är inte bra o dricka det så tidigt, så vänta så der inte blir något fel

Annons:
Upp till toppen
Annons: