Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 1337 ggr
hhejlollo
2016-03-07 09:21

Inlagd & medicin mot illamåendet

Hej på er! Blev inlagd igår kväll då jag inte fått behålla något alls pga kräkningar. Fick tablett mot illamåendet som smälter i munnen, har fått två såna, resten lergigan Comp. Idag kom dagpersonalen in och frågade ang just medicinen jag fått, och gav mig kallsvettningar när dem sa att dem ville undvika att ge den!! Började böla blödig som jag är men dem förklarade att det KAN vara farligt i hög dos men att jag inte behövde oroa mig ett dugg, dem sa även att hade jag kommit in för ett år sedan hade jag nog fått den oftare för den är så effektiv men att alla som fått den fått fullt friska barn! Eftersom jag bara fått två utspritt sedan 00.00 natten till idag tror jag inte det är någon fara för dem kommer inte ge mig den igen, men jag kan ju inte låta bli att bli lite orolig ändå! Har ni fått den under graviditet? Vill inte ha svar gällande lergiganet utan enbart den som smälter i munnen! Vill ju att mina små ska må bra tills dem kommer ut!<3

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

  • Redigerat 2021-04-05 21:45 av Cireea
Annons:
Kyllan56
2016-03-07 09:25
#1

Det skadar inte att prova Ingefära mot illamående. Skär färskingefära i små bitar och koka upp med vatten. Låt dra i 20 minuter och drick en klunk med jämna mellanrum.

http://www.netdoktor.se/graviditet/artiklar/illamaende-under-graviditeten/

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

hhejlollo
2016-03-07 09:31
#2

Tack! Det får jag prova!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Upp till toppen
Annons: