Annons:
Etikettsajten
Läst 3159 ggr
[TanatosNyx]
2015-07-19 17:23

Anonymitetsfunktionen

Jag har idag valt att återaktivera anonymitetsfunktionen. Jag vill gärna få det att fungera på sajten då jag ser att vissa medlemmar önskar nyttja den.

Om funktionen börjar missbrukas tas den bort igen.

Inlägg ni skriver anonymt förblir anonyma även om funktionen stängs av, så var inte rädda att nyttja den nu när den är igång.

Anonymitetsfunktionen är en del av iFokus Insider, önskar du använda funktionen utan att ha Insider så skicka mig ett personligt meddelande.

http://www.ifokus.se/about/insider

Mvh Sajtvärden

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[TanatosNyx]
2015-10-21 16:07
#4

Tänkte skriva en utvärdering, med tanke på att ämnet blev en het potatis i en tråd nu. Jag tycker att det fungerar fantastiskt och mycket riktigt blev ju funktionen populär, så den är här för att stanna permanent.

[Synnerlig]
2015-10-21 16:16
#5

Jag visste inte att det fanns en anonymfunktion, men hur har den utnyttjats om man får fråga det?

[GråHäxa]
2015-10-21 16:28
#6

Jag tycker att det är toppen att anonymitetsfunktionen finns 👍 Speciellt på en sådan här sida där vissa saker kan vara lite känsliga.

Annons:
[TanatosNyx]
2015-10-21 16:30
#7

#5 Funktionen var avstängd när jag blev Sajtvärd, så den stängdes av före min tid.

[Synnerlig]
2015-10-21 16:37
#8

#7 Okej :)

Intehärutandär
2015-10-21 17:17
#9

Jag ser inga fel i det heller här. Det får många att våga fråga tror jag, som vill vara anonyma av olika skäl.

[Thiah]
2015-10-21 17:40
#10

Tycker den är toppen här. Speciellt när våra goa medlemmar faktiskt börjat skriva en signatur efteråt så man vet vilken anonym det är tex tvåan. :)

Anonym
Anonym
2015-10-21 20:13
#11

Tycker det är toppen att kunna delta i diskussionerna fast jag inte helt vill ge mig till känna ^_^ Som så ofta kommer upp i diverse trådar så är det så bra stämning här och man känner sig så väl mottagen då man undrar över något :) //tvåan

Kerstinfalk
2015-10-22 18:50
#12

Jag tycker att det är fint med Anonymfunktionen.  Den känns viktig då många kvinnor inte får förlängt jobbkontrakt på grund av graviditet. Att gå ut med graviditet kan med andra ord få helt orimliga konsekvenser.  Så det är fint att man kan fråga fritt på detta forum och delta i diskussioner som man inte vågar ha bland folk man känner.

Upp till toppen
Annons: