Annons:
Etikettmammor
Läst 2557 ggr
bina88
4/12/15, 10:07 AM

Hjälp - amnings bh

Hejsan! Nu är det så att jag är gravid i v29 med mitt första barn, men min syster fick bebis den 5/3. Hon fick sitt 5 barn & har otroligt svårt att hitta amningsbh. Hon är hormonell & gråter för hon inte hittar bh som passar så jag vill försöka hjälpa henne genom att kolla med er! :) Vet ni några bra amningsbhar som täcker brösten bra, så man tex kan luta sig framåt utan att de ramlar ur? En trygg, snygg & prisvärd bh helt enkelt? :)

Annons:
[WickedAlly]
4/12/15, 10:12 AM
#1

Rekommendera någon särskild kan jag inte men undvik hm's. Tycker inte att någon har något positivt att säga om dem. Inte jag heller för den delen. Eller jo, Glammom.se har förresten fina nattbh:ar, ser väldigt sköna ut. Funkar nog lika fint på dagen :)

bina88
4/12/15, 10:24 AM
#2

Ok, tror det var just en bh från h&m hon grät över. Sen vet jag att hon har från lindex. Men vet inte om det är så i alla städer men här fanns det inte så mycket i sortimentet :/ Skall tipsa om glammom, Tack så mycket!! :)

soundtrack
4/12/15, 10:34 AM
#4

Jag är nöjd med H&Ms? Men då har jag ju ganska små bröst så det spelar säkert in..

Intehärutandär
4/12/15, 12:48 PM
#5

Satsa på en bra t ex abecita. De är dyrare men klart värt priset. Sedan kan man köpa ett par billigare att byta med.

[Liinda]
4/12/15, 10:09 PM
#6

evasunderklader.se

Dom har ganska många och fina desssutom! Jag har inte beställt just amningsbehå av dom men andra behå. :)

Annons:
jackiejohn
4/12/15, 10:39 PM
#7

Jag hade d kupa under amningen numera en c kupa men jag hade h&m's, inte de som sälj i tvåpack utan de som säljs singel för 149:- köpte tre stycken och älska dom ☺️

Upp till toppen
Annons: