Annons:
Etikettmammor
Läst 1922 ggr
exitingsvillemo
2014-11-05 08:22

Mammakläder

Någon som kan tipsa om en bra webshop med billiga mammakläder?

Det är främst trosor och mysbrallor jag letar efter. HM och Lindex har ju bara "snygg-kläder" typ slim jeans och leggings samt trosor modell "sexy-mama"

Vill ha något mjukt, stort och mysigt att slinka i, hemma på kvällarna =) ju mer bomull, desto bättre!!

Annons:
PogoPedagog
2014-11-05 09:14
#1

Tradera?

Niini
2014-11-05 10:07
#2

H&Ms mammatrosor tycker jag var superbra! Funkar även lika bra som vanliga trosor sen :)
Mysbrallor funkar väl helt vanliga hur bra som helst (kanke en storlek större än vanligt). Annars Ellos, Nelly, Zalando.. Brukar nästan alltid finnas något bra under reafliken där ;)

exitingsvillemo
2014-11-05 10:13
#3

HM hade inga trosor alls i sin webshop och de andra webshopparna jag kollade på, hade bara nå halvglansiga historier.

Mjukisbyxor vill jag ha mammamodell på, eftersom dom går upp över magen. Det är främst nu i början, när livmodern inte är så hög, som det känns obekvämt med byxor som sitter åt just i kanten…

Ska kolla de andra ställena du tipsade om =) Tack!

soundtrack
2014-11-05 10:31
#4

Bonprix har mycket mammakläder till bra priser.

Theres
2014-11-05 10:35
#5

Trosor - Pierre Robert high waist. Du sätter dem under magen där.fram, och där bak går de över hela röven så de inte glider ner när man böjer sig :) Byxor - mamma köpte ett par till sig på gekås som jag fick, sen när hennes kompis åkte till ullared helgen efter så köpte hon hem två par till i andra färger. Typ haremsbyxor fast ändå inte. Samma där, sätt dem under magen fram och strunta i sånadär mamma-byxor som går över magen och bara är ivägen :) Har ett par mammajeans från HM som jag använt typ 3 ggr för jag är ingen jeansmänniska. Brukar bara använda mina onepiece-mjukisbyxor, men de från gekås var lite snyggare än mjukisbyxor, så känner mig lite mer uppklädd nu för tiden ^^ Har också hittat en jättebra mamma-jacka på HM som jag tror kommer se snygg ut även när man är smal. Om inte annat kostade den bara 599 kr :)

golf.ifokus.se

Niini
2014-11-05 10:42
#6

Mysko, har funnits ett trepack med bomullstrosor. Normalhöga med två små rynk på framsidan för att inte korva sig märkligt vid magen. Bästa trosorna jag har ännu 1½ år senare :D

Annons:
[Thiah]
2014-11-05 10:49
#7

Jag snodde makens mjukisar i slutet. Han fick gå i kallingarna 😂

tjoopa
2014-11-05 13:23
#8

Bonprix har mycket fint, är sugen att beställa några stickade koftor därifrån :) Kan ju användas även efter graviditeten.


Upp till toppen
Annons: