Annons:
Etiketterundersökningarkluringar
Läst 2077 ggr
tlover
1/7/14, 2:01 PM

Skulle du kunna tänka dig köpa e-ljudböcker?

Hej

Jag hade tänkt göra en liten marknadsundersökning och det skulle vara kul om ni skulle kunna hjälpa mig.

Frågan är

"Skulle du kunna tänka dig köpa barn e-ljudböcker som man kan ladda ner direkt till dator och/el smartphone där det mesta skulle ligga på mellan 40:- och 100:- (beroende på längd på historien m.m.)"

Edit: anledningen man ska kunna ladda ner på datorn är för att kunna ladda tex en MP3 med boken

jag har lagt ut undersökningar på andra ifokusforum och ni får helst bara svara på en av dom.

Fråga i tråden el via PM om ni har frågor och skriv gärna om ni skulle önska nått speciellt från en sån butik.

l'm back

Annons:
PogoPedagog
1/7/14, 2:12 PM
#1

Nej. Däremot om det gick att köpa mp3-filer man kan spela upp pa en  mp3spelare eller en äldre mobil.

tlover
1/7/14, 2:15 PM
#2

#1 fast MP3:er kan man ju ladda från datorer

edit: har ändrat så man kanske förstår bättre

l'm back

tlover
1/9/14, 5:21 PM
#3

putt

l'm back

ChristineL
1/9/14, 5:38 PM
#4

Svarade kanske. Jag älskar verkligen riktiga böcker och läser för dottern varje dag, men hellre sätta på en saga som läses än att sätta på en film om jag för tillfället inte har tid att roa henne.

PogoPedagog
1/9/14, 7:31 PM
#5

Då skulle jag kunna tänka mig att köpa. Jag tänkte att det kanske var sådana filer som man var tvungen att vara uppkopplad under tiden man lyssnar. Sådana skulle jag däremot inte vilja köpa.

tlover
1/9/14, 7:32 PM
#6

#5 ja det förstår jag att du inte skulle vilja köpa det jag skulle inte vilja det (säger en som aldrig gått ut på internet med sin mobil)

l'm back

Annons:
tlover
1/10/14, 10:05 PM
#7

putt

l'm back

Upp till toppen
Annons: