Annons:
Etikettmammor
Läst 1396 ggr
Baaabz
2013-09-11 01:36

Det finaste vi har

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är fortfarande lika överväldigad och ibland förstår jag inte att dessa två fantastiska individer är mina vacka söner! Känslan man har för sina barn är obeskrivlig. Jag älskar att vara mamma och jag älskar mina barn! Finns egentligen inga ord som kan beskriva hur jäkla underbart det är! Jag är lyckligast i världen. För 3 år sedan trodde jag inte att det var möjligt för mig men som en oväntad överraskning väntade jag mitt första barn. Lyckan! Kände bara att jag var tvungen att få ur mig lite. Jag önskar er alla gott, ni och era barn! Kram på er🌹

Annons:
PogoPedagog
2013-09-11 07:44
#1

Sådana sötnosar! Jag brukar oxå överväldigas av sånna känslor lite då och då. Märkligt nog oftare när sonen sover än när han illvrålar och hänger i ens byxor haha. Men även då är det roligt att vara förälder, det är kul med lite utmaningar i vardagen:)

JeFo
2013-09-12 21:31
#2

Såå söta! Vakna igår av att båda döttrarna låg i vår säng och höll varandra i handen! Blev ett bra kort på riktig kärlek! Väntar nr3 nu och vet inte riktigt hur alla ska få plats i sängen! Måste öva som bara den med tjejerna. Vet dock att jag var fjollig och sov hos mamma och pappa länge. Vet också att en dag var det bara nog. För jag valde det!

Upp till toppen
Annons: