Annons:
Etikettförsta-trimestern
Läst 2310 ggr
[postmortum91]
9/24/17, 9:45 PM

Tjock eller gravid?

Jag är ju överviktig men har aldrig haft sån mage som jag har nu när jag inte varit gravid. Jag är gravid med mitt andra barn i vecka 11 så jag vet att det måste ju vara att jag är tjock som min mage är stor och rund. Sen tänkte jag på unika fall jag sett på tv. Jag hade missfall i maj, kan jag vara gravid fortfarande, att fostret inte dog eller om det var tvillingar, att bara en dog? Om man är gravid med tvillingar, när börjar magen bli rund då? Jag har ju vägt som jag gör nu tidigare men aldrig haft denna spända, runda mage. Därför det känns lite konstigt. Men jag kan ju lika gärna bara vara fet 🤣

Annons:
MikaelaS_
9/24/17, 10:01 PM
#1

Jag har blivit mer svullen för varje barn, sett riktigt gravid ut redan vecka 7 och framåt innan det lagt sig kring vecka 14-15. Rund och spänd kula.

virrepirre96
9/24/17, 10:17 PM
#2

Jag är nyligen gravid. Och jag e oxå tjock sen innan men känner samma som du och den är rundare och jag känner mig pluffsig eller hur man säger.

Alexzandra630
9/25/17, 10:36 AM
#3

Det är ju ganska mycket organ som ska flyttas runt, jag var väldigt svullen i magen i början av graviditeten vissa perioder innan den riktiga gravidmagen kom.

Upp till toppen
Annons: