Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 996 ggr
Snorhyveln
9/19/17, 5:21 PM

Spökvecka eller bara flaxande?

Halloj! Är i vecka 12 (11+3) och börjar noija mig.. Har En liten mage, som ibland är dundersvullen och ibland känns platt, ömmande bröstisar som varierar i ömmande från inget alls typ till ganska mycket Och en känsla att man har något där inne till känslan att allt är över. Har ett MA sen tidigare o är skitnervös, antagligen för att de är nära "säkerheten" och att jag har KUB (privat) nästa vecka. Jag har också för mig att jag kände mer med dottern i magen än nu.. Någon som varit med om liknande o allt varit prima?

Annons:
RoxannaS
9/19/17, 9:20 PM
#1

Symtomen kommer och går hela graviditeten mer eller mindre så det är inget konstigt alls. Du behöver inte ora dig skulle jag vilja säga. När jag fick Ma förra sommaren hade jag inga symtom alls hela tiden jag var gravid. Därför jag visste att något var fel. :/


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Snorhyveln
9/20/17, 10:43 AM
#2

#1 Aaa men de har jag märkt, vissa dagar känner jag knappt något och vissa dagar mer.. men jag tänkte om de finns ngt som heter spökveckor? För jag hade symptom hela tiden hela graviditeten med min första o tvivlade aldrig då :)

Fien
9/20/17, 10:52 AM
#3

Ja spökveckorna börjar från ca vecka 12 (då försvinner ofta illamående om man lidit av det och andra symptom och man känner sig ofta inte alls gravid) och håller i sig till man börjar känna rörelser från bebis. Det är olika när man känner rörelser första gången, men ofta lite tidigare med andra barnet än med första.

Upp till toppen
Annons: