Annons:
Etikettallmänt
Läst 780 ggr
[Thiah]
8/17/17, 5:23 AM

Knasigheter som gravid?!

Hörrni, ni vet ju alla att vi har knasiga saker för oss som gravida. Kan vi inte dela på lite skratt? Jag älskar att doppa fingret i flingsalt. Kan nästan stå och ösa innan jag kommer på mig själv. Sen verkar jag tro att alla vill veta om jag lyckats bajsa eller inte den dagen. Är väldigt viktig info ju! ;) Nå, ni då?

Annons:
Pontiac57
8/17/17, 6:43 PM
#1

Jag har fått en jätteful ovana både den här och förra graviditeten att jag går och dricker direkt ur mjölkpaketet på nätterna. Upphörde direkt efter förlossningen förra gången så jag hoppas på samma nu haha

[Thiah]
8/17/17, 7:10 PM
#2

#1 men iskall mjölk är ju så gott! Och då måste den nästan komma ur paketet. Jag skulle iof helst ha iskallt vatten konstant i handen. Sådär som när vattnet nästan, nästan blir till is. Hade det varit vinter hade jag väl suttit med ungarna på dagisgården och ätit snö..

Sparven88
8/17/17, 8:46 PM
#3

#2 åh iskallt vatten! Det drack jag som besatt första graviditeten, och denna gång är jag lika löjligt förtjust i det!

Ceciliaolucifer
8/17/17, 9:38 PM
#4

Jag sov med isklampar i sängen inlindade i en kökshandduk. Tyckte att allt var för varmt :P

Upp till toppen
Annons: