Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 952 ggr
JonnaB
2017-08-07 15:52

Salvor

Jag gjorde en vurpa i lördags o slog i rygg o huvudet ganska rejält! Nu har jag så sjukt ont i nacken! Jag undrar om man vågar använda typ voltaren gel/tigerbalsam/thaibalsam på nacken? Är inte gravid ännu men vi försöker och ska enligt apparna ha ägglossning i veckan!

Annons:
[Thiah]
2017-08-07 16:26
#1

Voltaren går , vad jag vet bra så länge du inte är gravid. Tiger balsam och liknande liniment har iaf jag använt som gravid.

RoxannaS
2017-08-07 16:56
#2

Delade meningar om de där. Eftersom du inte är gravid än så kör. Men sen när du blir gravid bör du vara försiktig. Kroppen suger åt sig av sånt där så man var försiktig. :) skulle inte använda tex tiger balsam som gravid. Voltaren kanske på tex fötter å nacke men inte i närheten av magen


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
JonnaB
2017-08-07 16:59
#3

Toppen! Tack för svar:) får be sambon smörja lite när han kommer hem:)

[Thiah]
2017-08-07 17:00
#4

Voltaren är stort nej nej som gravid. Det är muskelavslappnande och ska inte användas alls.

RoxannaS
2017-08-07 17:07
#5

#4 Ah så kanske de var. Haha. 3 år sen jag fick info om de. Minnet är bra men kort haha


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Thiah]
2017-08-07 17:55
#6

#5 jag har ju stora ryggproblem normalt och Voltaren fungerar så fint då. Men läkarna har nu sagt att jag typ får klara mig med annat eller stå ut. Suck.

Annons:
Upp till toppen
Annons: