Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1899 ggr
[Intryckt]
2017-07-02 09:03

Gravid?

Hej, jag undrar om jag kanske är gravid men tror inte det(är inget önskemål från min sida att vara gravid) Iaf, 3 dagar innan min förväntande mens så fick jag rosa/mörkbruna flytningar på pappret inte klart blod eller något och sedan så försvann det bara och inget mer har kommit i vanliga fall när jag får blodflytningar väntas en flod av blod snart.. inte att det försvinner. Imorgon är dagen för min förväntade mens, men jag tänkte vänta en vecka efter dagen för den förväntade mensen och har jag fortfarande ingen mens då så tar jag ett test. Anledningen till detta inlägg är för jag läste på 1177 detta: "Det kan uppstå en blödning när det befruktade ägget sjunker in och fäster i livmoderslemhinnan. Blödningen kallas implantationsblödning, nidblödning eller vidhäftningsblödning. Den kan komma någon gång mellan graviditetsvecka två och tre. Kanske vet du inte ens om att du är gravid. Blödningen brukar avta av sig själv." Hade ngn annan av er här Ngn blödning innan ni visste ni var gravid?

Annons:
OlgaMaria
2017-07-02 09:14
#1

Hmm, det låter som att den blödning du fick kom för sent för att ha varit en sådan implantationsblödning. Du får helt enkelt vänta och se/testa.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Elsa
2017-07-02 10:55
#2

Tycker också att det låter som den blödning du fick är för sen för att vara nidblödning, men ja du får som sagt vänta och se vad det visar sig. :)


Upp till toppen
Annons: