Annons:
Etikettallmänt
Läst 2537 ggr
Djurälskaren87
6/26/17, 7:06 PM

Super svullen och öm underliv.

Går in i vecka 36 imorgon och idag har mitt underliv ömmar rejält. Kollade i spegel och blygdläpparna är mer än dubbelt så stora och de gör ont / öm när jag tar där nere runt om blygdläpparna. Någon som haft samma? Ska till Bm imorgon och fråga henne med

Annons:
Myrra
6/26/17, 7:17 PM
#1

Hej!

Jag blev också svullen och jätteöm när jag väntade mitt tredje barn, barnmorskan sa att det var som ett åderbrock "där nere".

Djurälskaren87
6/26/17, 7:27 PM
#2

ja alltså de ser inte vacker ut. allt runt om är så svullet och när jag tar runt om blygdläppen är de liksom hårt :/ Kan man göra ngt som underlättar eller ska men gå med detta tills förlossningen ???

[Thiah]
6/26/17, 7:38 PM
#3

Vad jag vet så är det bara att försöka klara sig tills efter förlossningen.  :(

Djurälskaren87
6/26/17, 7:43 PM
#4

Det är olidligt :( Är visserligen på jobbet nu och läst att de är värre när man sitter/ går så får lägga mig när jag kommer hem och se om de lägger sig

Alexzandra630
6/26/17, 10:59 PM
#5

Fick samma sak. Var inte ett dugg roligt. Tyvärr bara att bita ihop och försöka vila när du kan.

[Thiah]
6/27/17, 5:27 AM
#6

Försök kyla ner när du kommer hem så minskar svullnaden lite kanske. Bebisen trycker på mycket där nere, du har mer vätska och så i kroppen. Jag försöker att sitta mycket och undvika att stå längre stunder (det hjälper mitt underliv som bråkar en stund).

Annons:
Upp till toppen
Annons: