Barnlängtan

Vår väg till barn nr 2

2017-06-18 23:04 #0 av: postmortum91

Förhoppningsvis blir det ett lyckligt slut i den här tråden. Jag hade missfall för 4 veckor sedan och nu har jag precis haft min första mens sen mf. Jag blir lätt gravid så räknar med att jag är gravid innan nästa mens eller möjligtvis en till månad. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter barn nr 2 och är så orolig för ett till mf. Kommer uppdatera för varje steg.

-Postnatal

Anmäl
2017-06-19 09:38 #1 av: Lilolizeit

Hoppas det går vägen den här gången :)

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Anmäl
2017-06-19 22:15 #2 av: mollyt

Håller tummarna!

Anmäl
2017-08-12 23:02 #3 av: postmortum91

Idag plussade jag 😁
Hoppas VERKLIGEN att det blir en välmående bebis den här gången. Är troligtvis i typ vecka 4+1.
Kommer inte ringa bvc förrän vecka 8 tänkte jag och den här gången tänker jag ta kubtest för att få se så fostret lever och mår bra. Tänker vänta med att berätta för de flesta till vecka 12 och efter kub-testet. Berättade det för sambon, bästa vännen, syrran och pappa. Kan va skönt att ha några som stöttar OM det slutar illa igen.

-Postnatal

Anmäl
2017-08-13 08:26 #4 av: Fridaaaa

#3 Grattis! Hoppas att det kommer att gå bra! :D

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2017-08-13 09:15 #5 av: Nalaa

Grattis! Vad roligt:-) Ni har en dotter sedan innan väl? Vår lilla tjej är 16 månader gammal och bebis beräknad att komma om ett par veckor:-) Roligt att ha dem relativt tätt så de kan leka ihop och så:-D

Anmäl
2017-08-13 18:40 #6 av: mollyt

Åh vad roligt att läsa #3! Jag har tänkt mycket på dig har men inte velat fråga! Jag hoppas att vi plussar nästa vecka, men jag vill vänta tills mensen är sen innan jag testar. Att ha fått mens tre gånger nu känns som ett mildare nederlag än att testa negativt (hoppet finns ju ändå tills mensen kommer)...

Anmäl