Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 5990 ggr
elliaslund
6/11/17, 9:48 AM

Skallteorin ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej alla fina!

Detta är ett gammalt ultraljud, just nu är jag i vecka 18. Ska på ultraljud igen nästa vecka. Senaste ultraljudet (som var när jag fick fotot jag bifogar) kunde dem inte se könet på min lilla bebis, så jag har googlat som en dåre efter skallteorin. Kan bifoga en bild till det också, vet inte om bilden stämmer eller ej dock!

Men nu till frågan, vad tror ni? Pojke eller flicka?
OM vi får reda på kön på onsdag (14/6) hade det varit roligt att se vad ni gissar redan nu :)

Massor av kramar!!

Visst ser det ut som en flicka enligt skallteorin? Det tycker jag. Men jag har ändå en känsla av pojke, så himla lurigt haha! ❤️

Annons:
2Sirius
6/11/17, 10:25 AM
#1

Flicka

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

RoxannaS
6/11/17, 8:19 PM
#2

Tror flicka jag


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
elliaslund
6/11/17, 8:48 PM
#3

Killen så precis något spännande, kollar man bara pannan ser det ut som en flicka, men kollar man bakhuvudet ser det ut som en pojke enligt skallteori bilden. Ska bli spännande om vi får svar på onsdag haha 😊

RoxannaS
6/11/17, 9:32 PM
#4

Ja jag blev också förvirrad på det helt ärligt. Haha. Men skallen på bilderna ser mer ut som vuxen än bebis så de kan ju vara därför?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
elliaslund
6/12/17, 7:30 AM
#5

#4 hahaha så himla roligt detdär!! Har ingen aning det var bara den bilden jag hittade när jag googlade skallteorin. När jag kollar på ultraljudsbilden känns det som en flicka, men har ändå känslan av en pojke, så himla spännande!! Hoppas vi får reda på vad det gömmer sig på onsdag :)

RoxannaS
6/12/17, 12:43 PM
#6

Alltså jag tycker skallen ser ut som en pojke men ändå inte. Haha. Jag vet inte. Blev så osäker. Haha


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
Lojs
6/12/17, 1:13 PM
#7

Gissar pojke, tycker pannan ser ganska platt ut. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

elliaslund
6/12/17, 1:57 PM
#8

Tack snälla, roligt att se OM barnmorskan/läkaren lyckas se på onsdag vad det blir haha :)

elliaslund
6/15/17, 8:53 AM
#9

Tyvärr kunde barnmorskan inte se könet på bebis, och det var sista ultraljudet så vi får nog likt förbannat vänta till förlossningen för att veta könet haha.. Eller betala 1500:- och åka till Malmö för ultraljud där, men då kan dem ju inte garantera att dem kan se såklart heller!
Såå typiskt att lilla räkan låg med benen i kors haha!

Men bebis såg frisk ut och allt såg ut att vara perfekt sa hon, och det är ju självklart huvudsaken :) Men hade ju varit lite roligt att veta om det är en prinsessa eller en liten prins som gömmer sig :)

RoxannaS
6/15/17, 12:04 PM
#10

#9 Hade samma problem med sonen. De gick inte heller att se. Men fick ett tul i vecka 36 pga minskade fosterrörelser så då frågade vi och då fick vi se :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
2Sirius
6/19/17, 10:53 PM
#11

#9 Precis!!! Huvudsaken… Med tanke på Skall teorin 😀

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: