Annons:
Etiketthälsa
Läst 1522 ggr
becka89
6/2/17, 3:41 PM

Aurora samtal

Hej Någon som varit på aurora samtal här??? Vet ni om man får ta med barn dit?? Har sonen på 1år hemma och ingen som kan vara barnvakt, mannen kunde inte ta ledigt pga att dom ligger efter på jobbet nu innan semestern.

Annons:
Surpan
6/2/17, 6:33 PM
#1

Jag har vart på aurorasamtal. Skulle nog tro att man får ta med barn, har svårt att se att de skulle neka dig i dörren för att du har din ettåring med dig. Men ring och dubbelkolla med dom. :)

/Surpan

fluffis
6/2/17, 8:07 PM
#2

Jag tänker också att folk i den branschen nog inte förbjuder dig att ta med ett barn. Däremot kan en ettåring vara ett distraherande och störande moment. Jag antar att samtalet är viktigt för dig så för din egen skull så tänk efter om du verkligen ska ha ditt barn med dig. Men går det inte att ordna barnvakt så går det inte. Inte mycket att göra något åt… :)

becka89
6/4/17, 2:01 PM
#3

Har oxå tänkt mycket på att han kan bli ett störningsmoment under samtalet och att det nog är bättre att försöka flytta datumet så jag kan få barnvakt istället eller om mannen kan vara hemma då.

[Nalaa]
6/10/17, 11:20 PM
#4

Vi har väntat på vår tid i fyra månader så vi vågar inte boka om, även om det har krånglat till sig med mannens jobb och barnvakt och bil dit och hem…

becka89
6/13/17, 4:59 PM
#5

Sonen la sig ju såklart sjuk så fick avboka men har fått en ny tid under mannens semestern. Här även barnvakt då både mormor och morfar är lediga då :)

[Nalaa]
6/13/17, 9:02 PM
#6

Vad bra att det läste sig:-) Vi var på samtal där idag, gick jättebra och bm var jättegullig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: