Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 1018 ggr
[Nalaa]
2017-05-31 19:22

Basson duo

Hej! Letar syskonvagn och vill helat ha en Bugaboo Donkey duo men jag vill inte lägga 16 500 kronor på en vagn så vi håller utkik på Blocket men jag letar också efter andra alternativ. Hittade Basson duo som uppfyller alla våra kriterier (individuellt vändbara sittdelar, fullt liggläge (önskan, inget kriterium), inte alltför tung och inte alltför stor) men känner ingen som har en sådan. Någon som har åsikter om den?

Annons:
[Thiah]
2017-06-01 06:19
#1

Mikaela_S har en sådan om jag minns rätt. Ska se om hon svarae här. Jag har bara haft basson som enkel vagn. Men gillar märket :)

MikaelaS_
2017-06-01 14:00
#2

Jag älskar vår, kan med handen på hjärtat säga att det inre finns något negativt alls med den. Nu är killarna tre och snart två och den har rullat mååånga mil, och är fortfarande kanonfin. Älskar nätet i suffletterna speciellt, så bra när det är varmt. och stort plus för jättelånga solsufletter :)

MikaelaS_
2017-06-01 14:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
[Nalaa]
2017-06-01 22:36
#4

Är den klumpig när man gäller ihop den? Hur står blir den typ?:-) Låter ju kanon! Börjar tveka på om 16500 kronor är värt att lägga på en vagn… Svårt att hitta begagnat i närheten som inte är solblekt och ful färg:-p Basson duo kan man ju köpa ny istället då:-)

MikaelaS_
2017-06-02 10:23
#5

Den blir mindre än vår Emmaljunga enkelvagn. Chassit brukar jag ha stående mot ena sidan i bagagen och sedan staplar jag sittdelarna på varandra framför. Tar kanske en tredjedel av utrymmet i vår Saab och Subaru. Går också att fälla ihop med sittdelarna på om de är framåtvända men då blir den lite klumpig tycker jag. Kan fälla ihop och fixa en bild strax :) Jag kikade på en Emmaljunga innan jag hittade Basson men även den stack iväg i pris med allt. 16500 tycker jag är rena rånet. Enda fördelen den har mot en billigare vagn är väl egentligen att sen kan bli enkelvagn.

LillaFrun81
2017-06-04 15:27
#6

Köpte också en basson duo den här gången, bara testat den inomhus ännu då lillebror beräknas om 21 dgr ;-). Är iaf riktigt nöjd med vagnen, lättstyrd! Smidig att fälla & väger bara 15kg, rymlig varukorg, stora sufletter, mkt reflexer.

Annons:
[Nalaa]
2017-06-10 23:22
#7

Hittade en Bugaboo Donkey duo på blocket, begagnad men jättefin! Älskar den! Fick chassi, två sittdelar, en liggdel, två suffletter, två sommarsufletter, regnskydd, ståbräda, sidokorg… Ja, allt, för 8000 kronor:-)

Upp till toppen
Annons: