Annons:
Etikettkänsliga-situationer
Läst 1509 ggr
[postmortum91]
5/20/17, 4:59 PM

Blöda efter missfall

Hur länge är normalt att blöda efter missfall? Jag hade missfall 5 maj och blöder fortfarande. Det verkade hålla på att sluta i söndags, jag och sambon hade då sex och efter det började jag blöda lite rikligare igen.

Annons:
tlover
5/20/17, 5:15 PM
#1

För mig räckte det i 2-3 veckor om jag minns rätt. Inte jättemycket men lite

l'm back

[Thiah]
5/20/17, 6:12 PM
#2

Jag blödde till och från i 8 veckor utan att något var fel. :/

[postmortum91]
5/20/17, 7:56 PM
#3

VA? men herregud. Jag och sambon vill ju försöka på nytt så snart som möjligt :S

[Thiah]
5/20/17, 8:46 PM
#4

Jo jag fick konstaterat MA i april och i slutet av Juli/augusti fick jag ägglossning igen som sedan blev Joel. Var ganska lång väntetid. Innan det hade jag som mest 2-3 dagars blödningsstopp.

[Devya]
5/21/17, 7:00 PM
#5

Jag blödde i över en månad om jag minns rätt. Det slutade efter en vecka för att börja sen igen.

Inget onormalt om det håller på en bra tid.

Alexzandra630
5/21/17, 7:25 PM
#6

Jag blödde drygt 3 veckor. Tog ungefär 4 månader innan kroppen kändes i fas igen.

Annons:
SFalkbring
5/23/17, 9:52 AM
#7

Andra missfallet blödde jag rätt länge, det upphörde nästan och så kom det igång igen och igen och igen, blödde ganska mycket. Till sist gick jag och kollade upp det och det visade sig att det var lite rester som satt kvar och kroppen inte kunde göra sig av med. Så ring och prata med BM/ gynekolog så kan de avgöra om du borde komma in och undersökas.

Upp till toppen
Annons: