Annons:
Etikettallmänt
Läst 675 ggr
EmiliaTorstensson92
2017-05-20 15:44

Present till nyfödd

Min lillebror ska snart ha barn och jag blir faster. Men är lite kluven på vad jag ska köpa. Kläder känns lite tråkigt, eller kanske kul om det står nått på den. Har ni nå bra förslag? :D

Annons:
Lojs
2017-05-20 15:57
#1

Kläder har man ofta så mycket ändå, och det är svårt att välja storlek. Jag hade försökt klura ut antingen något mer personligt, som att skriva ett brev eller något till när bebis blir äldre, eller något som de kommer behöva som de kanske inte tänkt på. 
Jag tänker typ någon/några snygga "dregglisar" vore perfekt, det är svårt att ha för många, man kan ha samma längre än med andra kläder och när bebis har en period med mycket dreggel är det ovärderligt att ha många. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Sindri
2017-05-20 16:03
#2

Bebiskläder är definitivt inte tråkiga. Du kan köpa nåt lite finare i ekologisk bomull t ex. Body är jättebra att ha under allting, bebis blir inte naken i midjan.

Eller en riktigt fin och mjuk nalle, eller annat gosedjur, sånt räcker i många år. En lekfilt att ha på golvet är också användbart.

EmelieZachrisson
2017-05-20 16:07
#3

Jag hade satsat på att köpa något personligt :) om du vet vilket namn de tänkt ge barnet så går det att beställa barnböcker där barnet är huvudperson, nallar mer barnets namn på etc :) alltid ett roligt minne och något som sparas länge.

EmiliaTorstensson92
2017-05-20 16:08
#4

Tack :D

Lilolizeit
2017-05-20 16:15
#5

Kanske en fin bomulls filt eller liknande?

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Upp till toppen
Annons: