Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 925 ggr
[Nalaa]
5/16/17, 9:45 PM

Barnvagn

Hej! Har ett par kriterier, någon som kan tipsa om en vagn som uppfyller alla? - Syskonvagn, sitter bredvid varandra (inte bakom/under) - Fullt liggläge på sittdelarna - Vändbara sittdelar - Får inte väga ett ton!

Annons:
[Kijsen]
5/16/17, 10:14 PM
#1

Emmaljunga Viking :)

mollyt
5/17/17, 7:36 AM
#2

Hm, jag skrev nyss med det försvann? Vi kommer köpa en (begagnad) Bugaboo Donkey eftersom den utöver dina uppfyllda kriterier även går lätt att ändra mellan att vara singelvagn och syskonvagn. Jag som bär mycket i bärsjal tycker att det finns en fördel att kunna ha vagnen som singelvagn om jag bara ska köra ett barn i vagnen.

hhejlollo
5/17/17, 10:38 AM
#3

Emmaljunga DV735 utan tvekan! Mina tvillingar älskar den och jag med!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

[Nalaa]
5/17/17, 10:52 AM
#4

#1 är inte det en enkelvagn?:) #2 den verkar ju kanon! Lite dyr att köpa ny men ska absolut hålla koll på blocket:-) #3 vad väger den med sittdelar på? Eller en sittdel och en liggdel? Hittar inte den infon:-)

[Kijsen]
5/17/17, 5:07 PM
#5

#4 finns som dubbel också :)

Annons:
mollyt
5/17/17, 8:07 PM
#7

Haha åååh nu inser jag att jag först svarade på tråden i Barn iFokus och trodde att det var samma tråd som den här, sorry för förvirringen från min sida! Inte meningen att "tjata" och svara två gånger.

[Nalaa]
5/18/17, 11:40 AM
#8

Vi ska till butiken idag och provköra lite. Funderar på att omvärdera lite, om vi ska ha en vagn där barnen sitter bredvid varandra måste vi köpa en ny bil eftersom vi har en hundbur i bagaget också. Vi har redan en stor bil men det går inte in en dubbelvagn bredvid buren. Så… Ny bil eller vagn där barnen sitter bredvid varandra:-p Hm…

Muminmamman3
5/18/17, 5:07 PM
#9

#8 jag ville först absolut inte ha en vagn där barnen ligger "på" varandra, men efter att ha provkört och mätt i bilen m.m valde vi en Britax b-ready. Den är jättelättkörd( med två åringen i). Bebis har ju inte kommit än, så vi får se:-). Men denna görs enkelt om till dubbel/singel agn, har adapter för babyskydd samt man kan variera hur man vill ha barnen. Det som fångade mig främst var att man kan ha den som endast singelvagn. Lycka till i letandet!

[Nalaa]
5/19/17, 6:59 AM
#10

Det kommer bli en bugaboo donkey duo:-) Älskade den och mannen fastnade också för den! Stod mellan Emmaljunga Duoble Viking 735 men Bugaboon var överlägset mindre när man fällde ihop den plus att det var knappar och enhandsgrepp för att fälla vilket underlättar med en bebis i famnen eller en ettåring i handen som vill springa iväg:-p Landar på 16300 kronor och det är ganska mastigt, så vi tänker leta begagnat men vi gillade svart chassi med svart och grått tyg så vi får hoppas att vi hittar någon sådan på blocket:-p

Upp till toppen
Annons: