Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 1437 ggr
Cilyb
2017-05-10 09:48

Kronans barnvagn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon här inne som har kronan duo s barnvagn? Vi funderar på att köpa hem den. Men vill gärna höra era för och nackdelar om den här vagnen :)

Annons:
LovisaC82
2017-05-13 00:00
#1

Jag har precis den på bilden med 4 fasta hjul och är så nöjd. Trots att den är rejäl och stadig är den ändå inte tung eller direkt klumpig. Nu är min årsmodell 2014 och om jag förstått det rätt så har sittdelen uppdaterats så fotdelen är längre med fotstöd annars är det väldigt kort. Suffletten är bra med inbyggt solskydd men jag skulle gärna ha sett att det hade gått att dra det längre fram för att stänga ute solen bättre. Den är väldigt hög så solen hittar gärna in hur man än vrider och vänder på vagnen. Har inte använt liggdelen så mycket men den är rymlig och kan användas länge. Jag har lastat min tungt och det märks inget än, den tar massor och tål det otroligt bra än så längre. Det enda som hänt på min vagn är att varukorgen som är lackad har blivit lite skavd. Kan inte annat än säga att jag är så nöjd, väldigt mycket vagn för pengarna. Hjulen kräver lite kärlek i form av pumpning med jämna mellanrum men that's it. Den bara rullar och rullar :).

Cilyb
2017-05-15 17:10
#2

Tack så mycket för svar :) Det blev faktiskt en kronan city istället :)

Upp till toppen
Annons: